88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بار دیگر نیکوکاران مهربان آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران دست به کار شدند تا روزی زیبا و متفاوت را برای جوانان معلول رقم بزنند.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران ؛ منطقه گردشگری لواسان، مقصد سفر یک روزه جمع زیادی از جوانان معلولی شد که در پناه خداوند متعال و حمایت های بی دریغ نیکوکاران، روزگار خود را به خوبی می گذرانند.
در این سفر یک روزه که به همت محمد مسلمی نیا از نیکوکاران ثابت قدم کهریزک و یاران همیشه همراه او انجام شد، همه تدابیر لازم برای برپایی جشن خانوادگی اندیشیده شده بود، تا جایی که به هنگام مراجعه کاروان گردشگری کهریزک به محل زندگی ،  از یکایک خدمتگزاران افتخاری خود ، صمیمانه قدردانی کردند .

مهناز تن زده مددکار اجتماعی و سرپرست گروه اعزامی به باغ لواسان در توصیف حال و هوای این گردش دسته جمعی اظهار داشت : مالک باغ و محل اقامت ما از ابتدای حضور تا زمان ترک این محل، هرآنچه لازم بود در اختیار گروه قرار داد. نیکوکاران همراه ما هم با دعوت از گروه موسیقی و انواع پذیرایی، ساعات خوشی را تقدیم همه کردند و در یک کلام، همه عوامل دست در دست یکدیگر داده بودند تا شادی و آسایش میهمانان خود را به بهترین شکل ممکن تأمین کنند.
روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران با عرض سپاس بیکران محضر محمد مسلمی نیا و یاران مهربان ایشان  و نیز خانواده حاج آقا هادی نژاد، روزگاران خوش و خرمی را برای همه کسانی که در رفاه و آرامش مددجویان این مجموعه خیریه پیشگام هستند، از خداوند منان مسئلت دارد.