88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جمعی از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز به دعوت همیاران نیکوکار جوان به ضیافت زیارت و صرف  افطاری در  امامزاده صالح شهر تهران دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: به همت جمعی از اعضای گروه نیکوکاری همیاران نیکوکار جوان در روز دوشنبه تاریخ 22فروردین ماه برنامه زیارتی امام زاده صالح(ع) تجریش با حضور 35 نفر از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار شد.

ماه رمضان ماه میهمانی خداوند خوانده می شود چرا که در این ماه گرانقدر حس و حال خدایی در قلب مردم بیش از ماه های دیگر سال احساس می شود و خداوند با رسوخ به قلب ها در دل انسان ها لطف و رحمت نسبت به بندگان نیازمندش ایجاد می کند تا بهانه ای باشد برای رنگین کردن سفره هایی که در روزهای عادی سال با ظرفی آب و تکه ای نان پر می شود به همت گروه همیاران نیکوکار جوان جمعی از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز طی اردوی یک روزه به زیارت مرقد امامزاده صالح (ع) رفتند و روزه ی خود را در آنجا گشودند.

چاوشی مسئول گروه همیاران نیکوکار جوان گفت: می توان اینگونه برداشت کرد که فلسفه نام گذاری ماه رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا همان حس و حال افطاری دادن به یکدیگر و افراد نیازمند است. افطاری دادن فقط یک سنت نیست که در ماه رمضان مرسوم شده است، افطاری دادن به نیازمندان مزایای زیادی دارد که هم در قرآن به آن سفارش شده است هم امامان معصوم بسیار آن را امر پسندیده ای خوانده و همه را به این امر خیر دعوت کرده اند.

چاوشی ادامه داد: افطاری دادن به دیگران یکی دیگر از سنت‌های مستحب می‌باشد که موجب به وجود آمدن دوستی و برقراری روابط صمیمانه می‌گردد از تمام مسئولین کهریزک تشکر می کنم که کمک کردند تا گروه همیاران نیکوکار جوان هم در این ماه عزیز در شاد کردن دل این فرشتگان سهیم باشیم.

در این ضیافت مهمانی  پس از صرف افطاری و شام  مددجویان و همراهان در صحن امام زاده حاضر شدند و  و لحظاتی را در آرامش با زیارت و قرائت دعای فرج و مداحی توسط خادمین حرم مطهر آمامزاده صالح (ع) سپری کردند. و آرامش معنوی را در نهمین روز ماه مبارک رمضان تجربه کردند.