88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک بر ضرورت رفع مشکلات اجرایی در این مرکز خیریه تأکید کرد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ سید پرویز فتاح در نشست مشترک با هیأت مدیره و امناء مؤسسه خیریه کهریزک ، توصیه قرآن و اولیاء الهی را به دستگیری از ضعفا و مستمندان جامعه بار دیگر مورد تأکید قرار داد .

وی که پیش از این نشست با اهداء گل به جمعی از مددجویان کهریزک ، جویای احوال و وضعیت زندگی آنان شده بود ، خاطر نشان کرد : شاید وجود و حضور این عزیزان ، امتحانی الهی برای ما باشد که بدانیم باید خدمتگزار کسانی باشیم که نیاز به مراقبت و رسیدگی شبانه روزی دارند .

فتاح با اشاره به خدمات ارزنده گروه های نیکوکاری در کهریزک نیز گفت : خداوند متعال بهترین و زیبنده ترین طبقات بهشت را متعلق به ابرار و نیکوکاران می داند ، آنان که به آسانی می توانند از جان و مال خود در خدمت به محرومین پیشگام باشند ، قطعاً شایسته بیشترین تکریم و احترام الهی خواهند بود .

وی تصریح کرد : آن بانوان و آقایانی که در شستشوی بیماران و نظافت محل زندگی آنان داوطلب خدمت می شوند ، دل های بزرگی دارند و خدماتی که انجام می دهند قابل مقایسه با هیچ یک از امور داوطلبانه در چنین اماکنی نیست .

مهندس فتاح در بخش دیگری از سخنان خود ، خدمات کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک را مورد اشاره قرار داد و گفت : سخت ترین و طاقت فرساترین شغل ها متعلق به این عزیزانی است که خود را موظف و ملزم می دانند تا کلیه امور شخصی و نگهداری شبانه روزی از بیماران را عهده دار باشند . به یقین آثار حمایت و پشتیبانی از این قشر، مستقیماً به زندگی بیماران باز می گردد و ما نیز مصمم به این امر هستیم .

رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به مدیران کهریزک تأکید کرد : در انجام امور خیر در کنار شما هستیم و امیدواریم که بتوانیم توفیق خدمت به مددجویان نیازمند کهریزک را در کارنامه کاری خود به نحو مطلوبی ثبت نمائیم .