88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در دوروز تعطیلات عید سعید فطر، مردم نوعدوست و مهربان شهر با کمک های بی دریغ خود، به یاری مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ همانطور که انتظار می رفت، خیرین و نیکوکاران جامعه در دوروز تعطیلات عید سعید فطر، به یاری خانواده بزرگ کهریزک شتافتند.

در یک سو، صندوق های تعبیه شده در مجاورت درب ورودی آسایشگاه، محل دریافت فطریه و کمک های مردمی بود و در سوی دیگر، صندوق دریافت هدایای مردمی، محل آمد و شد نیکوکارانی بود که حمایت از مددجویان کهریزک در برنامه زندگی آنان، جا خوش کرده است.

انبار دریافت هدایای غیر نقدی هم از حضور خیرین بی نصیب نماند و با قبول انواع مواد خوراکی، گوشت و حبوبات، میوه و پوشاک، نقشی تاثیرگذار در تغذیه و تهیه ملزومات مورد نیاز مددجویان ایفا کرد.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به همه خیرین و نیکوکاران، حضور پررنگ و معنوی این گرامیان را به فال نیک می گیرد و از تمامی محبت های حامیان ثابت قدم کهریزک کمال تشکر و قدردانی را دارد. امید است همه کمک های مردمی مورد قبول خداوند منان قرار گرفته، دعای خیر ۱۷۵۰ مددجوی معلول، سالمند و بیمار مبتلا به ام اس، سلامتی و سعادتمندی را هدیه زندگی یاران مهربان کهریزک نماید.