88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نشست پایان سال کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک با هنرنمایی سعید مقیمی، خواننده نام آشنا و محبوب کشورمان در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با ارائه گزارشات متنوع معاونت های مختلف، نشست پایان سال کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در فضایی پرشور و شوق برگزار شد.

اهدا جوایز ارزنده به ۱۰ نفر از همکاران خوش شانسی که قرعه به نام آنان افتاد، اجرای موسیقی زنده توسط سعید مقیمی و قرائت دلنوشته های چند تن از کارکنان آسایشگاه، از دیگر بخش های این برنامه بود.

در این مراسم، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک خطاب به حاضران گفت :یک تیم منسجم در آبادگری کهریزک در طول این سالها نقش آفرینی کرد و یکایک شما همکاران اعضاء این تیم بودید.

وی اذعان داشت : برای همه ما چنین مقدر شده است که خدمتگزار کهریزک شویم، این سرنوشت به ما می گوید هرچه انصاف، تواضع و فروتنی و گذشت داشته باشیم، به همان اندازه ماندگار تر خواهیم بود. مطمئن باشید یک انرژی و توفیقی ما را به کهریزک فرستاده، پس باید قدر این فرصت را بدانیم.

صوفی نژاد با بیان اینکه هیچ کوچه ای برای کهریزک بن بست نیست، تأکید کرد : رضایتمندی کارکنان، امنیت مددجویان و آبرویی که امروز کهریزک از آن برخوردار است، حاصل همکاری صمیمانه شما بوده است.

صوفی نژاد با خیر مقدم به دکتر نحوی نژاد که بتازگی در جمع خادمین کهریزک حضور یافته است، نیز گفت : علم و تجربه، تخصص، سابقه کار و اندوخته های علمی ایشان در آینده نزدیک می تواند راهگشای بسیاری از امور اجرایی باشد و همکاری همه مدیران و کارکنان آسایشگاه در این زمینه مدنظر است.

عزتمندی، آسایش و آرامش در سال جدید، آرزوی محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک برای همه کارکنان این مجموعه خیریه در نشست پایان سال بود.