88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور دکتر نحوی نژاد، معاونت‌ها و مدیران اجرای، نشست عمومی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در فضایی همدلانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با طرح سؤالات متعدد و پاسخگویی از سوی تیم مدیریتی، نشست عمومی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک که در شیفت ها و واحدهای مختلف مشغول به کار هستند، برگزار شد.

رفع دغدغه‌ها و مشکلات کارکنان درزمینهٔ خدمت‌رسانی، دعا به درگاه خداوند برای آرامش دل‌های همه خادمین کهریزک و آرزوی توفیق برای راست‌قامتان این مجموعه خیریه، از بخش‌های مهم اولین نشست عمومی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک با مدیریت دکتر حسین نحوی نژاد بود.

در بخشی از این گردهمایی، دکتر نحوی نژاد با تأکید بر یافتن راه‌حل‌های مثمر ثمر برای رفع دغدغه‌های کاری کارکنان، خدمتگزاری به مددجویان و شاغلین کهریزک را هدف غائی سیستم مدیریتی جدید اعلام کرد.

وی بابیان اینکه هیچ‌کسی قابل‌مقایسه با دیگری نیست و همانند اثرات انگشت هشت میلیارد نفر انسان روی زمین که دارای نشانه های متفاوتی هستند، تسریع کرد: محتوای فکری، تفکرات ایجادشده بر اذهان یکایک افراد گرچه ممکن است تشابهاتی داشته باشد، اما معتقد هستیم بر اساس دانش و تخصص و نیز تجربیات گذشتگان می‌توانیم همچنان بر سکوی نخست خدمت‌رسانی به جامعه هدف در کشور باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون دربسیاری از جهات همانند درمان زخم بستر، اداره بخش‌های درمانی مددجویان، سطح بار علمی دانش دانشگاه علمی کاربردی کهریزک و مرکز تخصصی جوادالائمه (ع)، موسسه خیریه کهریزک حرف‌های فراوانی برای گفتن در سطح کشور و بلکه در جهان دارد.

دکتر نحوی نژاد با تأکید بر ملاقات حضوری به‌صورت مدون با کارکنان و مددجویان نیز گفت: شنیدن صدای شما کارکنان و مددجویان را از اولویت‌های مهم کاری خود می دانم و بر همه مدیران در سطوح مختلف پیگیری خواسته‌های معقول و در حد بضاعت کهریزک را خواستارم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پاسخ به سؤال یکی از کارکنان درباره احترام به خانواده‌ها و برطرف کردن مشکلات ناگهانی و حاد آنان هم گفت: به حفظ کرامت خانواده‌ها کمک خواهیم کرد، کسانی که منزل مسکونی شخصی ندارند در اولویت استفاده از امکانات استیجاری کهریزک هستند و چنانچه در این مسیر کوتاهی از جانب بنده و یا هرکدام از مدیران آسایشگاه سر بزند، باکمال تواضع عذرخواهی خواهیم کرد.

در پایان گردهمایی کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک و به ‌قید قرعه به جمعی از حاضرین هدایای نفیسی تعلق گرفت. تجلیل از 10 نفر از کارکنان نمونه آسایشگاه با اهداء شاخه گلی زیبا و هدایای مختلف از دیگر بخش‌های این نشست بود.