88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نشست صمیمانه  مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تهران با سرپرستان گروههای نیکوکاری بانوان و آقایان در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک  : سرپرستان گروههای نیکوکاری بانوان و آقایان بمنظور  هم اندیشی و هماهنگی بیشتر در جهت خدمت رسانی مطلوب به توانخواهان  با دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تهران و معاونان ایشان در آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار و به گفت و گو پرداختند.

طرح نیازها و دغدغه های توانخواهان و مسائل مرتبط با نحوه عملکرد سفیران کهریزک که با نیت های انسان دوستانه خود در امر حمام و شست و شوی توانخواهان ، خدمات، آشپزخانه و ...  این مجموعه بزرگ را یاری مینمایند و تاکید بر مشارکت بیشتر در تامین نیازهای اساسی اهم گفتار مطروحه در این نشست بود.

دکتر نحوی نژاد ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند سفیران کهریزک عنوان کرد: شما نیکوکاران ارجمند منشاء خیر و برکت هستید و موجب آبرومندی ما بوده اید و همواره خود را وام دار شما می دانیم.

وی اظهار داشت: تبسمی که بر چهره اعضای این خانه است، مدیون و مرهون فداکاری ها و حضور مستمر نیکوکاران است و در راستای رسیدن به مطلوب ترین وضعیت از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد مطالب مطرح شده در این نشست توسط معاونان و مسئولین ذیربط یادداشت و طی بررسی و هماهنگی در دستور کار مجموعه قرار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست طی حکمی از سوی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک مریم عباس نژاد بعنوان مسئول هماهنگی سرپرستان گروه نیکوکاران منصوب شد و با اهدا لوح و گل از زحمات خانم ملیحه صابر مسئول سابق تقدیر بعمل آمد.