88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با هدف هماهنگی بیشتر در خدمت رسانی به سالمندان و معلولین، سرگروه های نیکوکاری گردهم آمدند تا مسائل مرتبط با نحوه عملکرد سایر همکاران افتخاری خود را با دکتر نحوی نژاد و معاونت های حوزه های مختلف آسایشگاه در میان بگذارند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در فضایی صمیمی و با حضور سرگروه های نیکوکاری، نشست مشترک این یاران وفادار به کهریزک با مدیر آسایشگاه و معاونت های مختلف مجموعه برگزار شد.

طرح دیدگاه های سرگروه های نیکوکاری در روند توسعه همکاری های گسترده در زمینه های گوناگون، تقدیر و تشکر از هماهنگی های انجام شده در طول مدت خدمتگزاری توسط مسئولین آسایشگاه و تأکید بر مشارکت بیشتر در تأمین نیازهای اساسی مجموعه، اهم گفتار مطروحه در این نشست بود.

دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک که در اولین حضور خود در کسوت مدیریت مجموعه با سرگروه های نیکوکاری سخن می گفت، جایگاه ویژه این بلندنظران جامعه در اداره کهریزک را بی بدیل دانست و بر استمرار خدمات ارزنده این گرامیان تأکید کرد.

حسین نحوی نژاد با اشاره به برجستگی خدمات ارائه شده توسط گروه های نیکوکاری نیز گفت : در وصف حضور شما و یاران همراهتان، مطالب بسیاری عنوان شده است، اما در مدت خدمت در کهریزک از نزدیک شاهد اثرات مثبت و تاثیرگذار شما در اداره امور این مرکز قرار گرفته و بر شنیده های خود از صمیم دل اعتقاد یافته ام.

دکتر نحوی نژاد بار دیگر از همه گروه های نیکوکاری دعوت کرد با حضور پر مهر خود، علاوه بر مساعدت در بهداشت فردی مددجویان و تأمین اقلام مورد نیاز آسایشگاه، همچنان یار و یاور مددجویان در زندگی پیش روی آنان باشند.

در ابتدای این نشست، پیام محمد رضا صوفی نژاد مدیر سابق آسایشگاه خیریه کهریزک خطاب به کلیه نیکوکاران و خادمین افتخاری کهریزک قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده است : « خدمات ارزشمند شما نیکوکاران ارجمند موجب آبرومندی ما بوده و همواره خود را وام دار شما می دانم. همواره در پناه خداوند سبحان در تمام شئونات زندگی منشأ خیر و اثر باشید، انشاالله...