88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

اولین نشست مشترک اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با مدیران و مسئولین این موسسه در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در نشست هم‌اندیشی اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با مدیران و مسئولین این موسسه، بر ضرورت تداوم خدمتگزاری بهینه تر در سال جاری به جمعیت هدف تأکید شد.

ارائه گزارش از سوی مدیران حوزه های مختلف موسسه، نگاهی به وضعیت سلامت مددجویان در دوسال مقابله با بیماری کرونا، چالش های پیش روی اداره موسسه در سال جاری، بررسی عملکرد مرکز علمی کاربردی کهریزک و لزوم مدیریت تخصصی با بهره‌گیری از داده های موجود، از بخش های مختلف این نشست مشترک بود.

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک، خدمت به مددجویان را امانتی الهی دانست که نصیب کارکنان این موسسه شده است و باید این امانت در آینده به دست خادمین جدید سپرده شود.

وی با نگاهی به فراز و نشیب های اداره موسسه در سال ۱۴۰۰ نیز گفت : با افزایش چشمگیر هزینه ها در سال جاری روبرو خواهیم بود و برآورد ها نشان می دهد ۵۷٪ هزینه های پیش رو را حقوق و دستمزد کارکنان شامل خواهد شد.

دکتر احمدی با توصیه اکید بر لزوم صرفه جویی هم گفت : مصرف بهینه حامل های انرژی شامل آب و برق و گاز نیازمند برنامه‌ریزی مجدد است و باید صرفه‌جویی در این زمینه مدنظر قرار گیرد.

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک برای کلیه کارکنان موسسه که با جان و دل خدمت می کنند، تندرستی و شادکامی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، دلخوشی، برکت و رحمت الهی را نصیب کسانی دانست که در خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه در تلاشی خستگی‌ناپذیر هستند.

صوفی نژاد زندگی کردن برای دیگران را بزرگترین افتخار هر فردی برشمرد و افزود : آنان که امکانات و رفاه را صرفاً برای خود و خانواده می خواهند، هرگز نمی توانند معیارهای انسانی را به دست آورند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در ادامه افزود : شادی آفرین شدن و برای دیگران زندگی کردن، هنری است که نصیب مردان و زنان خداباور و متدین می شود و هریک از ما بتوانیم در این مسیر گام برداریم، به درجات والای انسانی رسیده ایم.

در پایان این نشست، با اهدا تاج گل به دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک به جهت کسب عنوان دانشمند برتر چند دهه اخیر که از سوی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری معرفی گردیده، تجلیل شد.