88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

سرکار خانم دکتر فرهادی و جناب آقای مهندس شمیرانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های زندگی معلولین و سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ سرکار خانم دکتر فرهادی و جناب آقای مهندس شمیرانی، نمایندگان بنیاد مستضعفان با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن بازدید از بخش‌های مختلف درمانی و ام‌اس با محمدرضا صوفی نژاد عضو هیئت‌مدیره و دکتر حسین نحوی نژاد مدیریت آسایشگاه نشستی را برگزار کردند.

در این نشست حسین نحوی نژاد در تشریح نرم‌افزار «بایار» ، سیاست بسیاری از کشورها را با رویکرد مراقبت در منزل عنوان و تصریح کرد : تمامی سالمندان نیازمند دریافت خدمات پرستاری، درمانی و پزشکی نیستند. برخی از آنان نیازمند هم‌صحبت، هم‌سفر و یا رسیدگی به امور خانه و شخصی هستند که برای آن باید چاره‌اندیشی شود.

وی ارائه خدمات استاندارد و مناسب به سالمندان کم‌توان را منوط به بکارگیری نیروهای آموزش‌دیده و کار بلد دانست و گفت : به همین منظور نرم‌افزار «بایار» در حال طراحی است تا با استفاده از اطلاعات پرونده پزشکی و وضعیت زندگی افرادی که در آن ثبت‌نام می‌کنند، با استفاده از نیروهای توانمند، خدمات در منزل متناسب با نیازهای اعلام‌شده را ارائه کند.

در پایان این نشست سرکار خانم دکتر فرهادی و جناب آقای مهندس شمیرانی ضمن قدردانی از زحمات همه پرسنل در این مرکز خیریه و با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی نرم‌افزار «بایار» بیان داشتند: این سازمان آماده ارائه هرگونه تسهیلات برای راه‌اندازی و تسریع در امور آن خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این بازدید فریبا عزت پور یکی از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک به نمایندگی از 1750 مددجوی این مرکز، ضمن خیرمقدم خود با تقدیم دسته‌گلی حضور این بزرگواران را گرامی داشت.

شایان‌ذکر است آسایشگاه خیریه کهریزک طرح کشوری «بایار» را در راستای توسعه ارائه خدمات مراقبتی در منزل به تعداد بیشتری از سالمندان در دستور کار قرار داده است و به‌زودی این طرح در قالب پلتفرم آماده ارائه خدمت در سطح کشور خواهد شد.