88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همایش کارگری کارکنان موسسه خیریه کهریزک با حضور مدیر عامل و تنی چند از اعضاء هیأت مدیره، مدیران و کارکنان موسسه به میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با اجرای ماندگار گروه هنری میلاد به سرپرستی محسن تقی نژاد، جشن بزرگ کارگری کارکنان موسسه خیریه کهریزک در محل سالن اجتماعات آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ موسسه و تقدیر از کارکنان نمونه ای که بیشترین امتیاز را در ارزشیابی انجام شده به دست آورده اند، از بخش های دیگر این همایش کارگری در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.
در این همایش، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک عزتمندی امروز موسسه را حاصل تلاش، مسئولیت پذیری و وابستگی سازمانی همه کارکنان دانست و گفت : روزگاری تصور می شد هر کشوری ارتش و قوای نظامی مجهزی دارد، عزتمند است اما باور فعلی می گوید که هر ملتی دارای کارگران متعهد و توانمندی است، آن جامعه به بلوغ رسیده است.
صوفی نژاد خطاب به مدیران موسسه نیز گفت : گوش کردن به درددل های کارکنان و رفع مشکلات آنان، دلبستگی و رفاقت را ایجاد کرده و به خودی خود ضمانت اجرایی امور را در بر خواهد داشت. نقطه مقابل این موضوع هم بی تفاوتی نسبت به خواسته های کارکنان است که عوارض جانبی خود دارد.
دکتر حسین نحوی نژاد قائم مقام آسایشگاه خیریه کهریزک نیز این همایش را بهانه ای برای کنار هم بودم اعلام و تصریح کرد : اگر روزگاری نام کهریزک به عنوان روستای کوچکی شناخته شده بود، امروز به یمن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آسایشگاه به عنوان یک برند مشهور و بین المللی مطرح است.
نحوی نژاد فرصت خدمت در کهریزک را افتخاری بزرگ برای خود برشمرد و گفت : دعای خیر پدر و مادر و دعای افراد نیازمند، بهترین ره آورد زندگی هر انسانی است که امیدوارم نصیب همه ما باشد.
در پایان همایش کارگری کارکنان موسسه خیریه کهریزک به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این مراسم، هدایای نفیسی تعلق گرفت.