88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همایش گروه های نیکوکاری با تأکید بر تداوم خدمتگزاری به سالمندان و معلولین در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ و در فضایی دوستانه و صمیمی، جمعی از بانوان و آقایان نیکوکار گردهم آمدند تا‌ بر تداوم فعالیت های داوطلبانه در سال های آینده تأکید نمایند.
در این همایش، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک قداست و معنویت حاکم بر این مجموعه خیریه را حاصل فعالیت های انسان دوستانه گروه های نیکوکاری دانست و گفت : هرآنچه که امروز در کهریزک وجود دارد، از محل اعتبارات ارزشمند انسانی شما بانوان و آقایان نیکوکار است که بدون کوچکترین چشم داشتی ایجاد گردیده و همچنان نیز در حال توسعه است.
وی تصریح کرد : خدمت به کسانی که روزگاری محور خانواده خود بوده و به هر دلیل در سنین کهنسالی در کهریزک هستند و چشم امید به دستان توانمند شما دوخته اند، توفیقی الهی است که نصیب هر بنده ای نمی شود.
صوفی نژاد اثرات روانی حضور گروه های نیکوکاری در بخش های مختلف بستری مددجویان را بی نظیر دانست و افزود : در طول دوسال گذشته و در مقاطعی از زمان، وقفه ای کوتاه برای حضور پر خیر و برکت شما ایجاد شد که موجی از نگرانی را در میان سالمندان و معلولین شاهد بودیم، خدا را شاکریم که با تمهیدات لازم توانستیم زمینه حضور مجدد شما را فراهم نموده و آسایش و امنیت روانی را به بخش های بستری مددجویان بازگردانیم.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از همه خیرین و نیکوکاران دعوت کرد تا فرصت خدمت به سالمندان و معلولین را غنیمت بشمارند و همچنان در تأمین نیازهای مادی و معنوی این مجموعه خیریه در تلاش باشند.
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر نحوی نژاد قائم مقام مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با خیر مقدم به همه نیکوکاران حاضر در همایش، گفت : خدمت به محرومین جامعه و در عین حال بهترین بندگان خدا، امتیاز بزرگی است که نصیب شما گردیده و از خداوند می خواهیم که ما را نیز در زمره خادمین موفق این عزیزان قرار دهد.
دکتر نحوی نژاد تشکل های نیکوکاری را نعمتی الهی برای مراکز خیریه بویژه کهریزک برشمرد و افزود : بی تردید در نظام خدمت، یکایک شما اعضاء گروه های نیکوکاری گلچین شده هستید و امیدواریم که بتوانیم در کنار شما، درس بزرگ خدمت بی منت به اقشار نیازمند جامعه را بیاموزیم.
همه ساله و در آخرین روزهای سال، همایش گروه بانوان و آقایان نیکوکار با حضور جمع کثیری از خادمین افتخاری در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود. در طول دوسال گذشته و به جهت رعایت اصول بهداشتی، این گردهمایی به صورت محدود و در فضای باز انجام می پذیرد.