88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مشتاقان و ارادتمندان به کریم اهل بیت علیهم السلام در شب میلاد آن امام همام گردهم آمدند تا‌ ساعات شادی را در کنار سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک بگذرانند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ سفره احسان خیرین آسایشگاه خیریه کهریزک اینبار در شب میلاد دومین پیشوای شیعیان جهان، امام حسن مجتبی (ع) گسترده شد تا همراه با جمع کثیری از معلولین و سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه، میزبان یاران مهربان خود باشد.

گروه بانوان نیکوکار که در عرصه خدمتگزاری در کهریزک حرف اول و آخر را میزنند، میهمانان ویژه این مراسم زیبا و به یادماندنی بودند و با تشریف فرمایی خود، بار دیگر روحیه امید به زندگی را در دل مددجویان آسایشگاه بیش از پیش تقویت کردند.

تلاوت قرآن کریم، مولودی خوانی در وصف امام حسن مجتبی (ع) توسط آقایان رامین محمدی و غلام رضا مهدوری آغازگر ضیافت افطار در کهریزک بود و گروه هنری خنیاگران به سرپرستی آقای منوچهر محمدی، پایانی خوش برای این مراسم از خود به یادگار گذاشتند.

قابل ذکر است کلیه هزینه های پذیرایی از مددجویان و میهمانان حاضر در این مراسم، توسط یار مهربان و وفادار آسایشگاه خیریه کهریزک آقای علی منتهایی تأمین گردید.