88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری پارسی کر همنوا با هنرمندان معلول کهریزک، ساعات مفرح و شادی را خلق کردند.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ در خجسته اعیاد شعبانیه، گروه موسیقی پارسی کر به سرپرستی صابر جعفری با حضور در جمع هنرمندان معلول کهریزک، جشن و شادی را ارزانی همگان کردند.
همنوایی ترانه هایی چون کوچ، مخلوق، خواب ستاره، پاییز و پیک سحری توانست گروه هنری معلولین جوان کهریزک را به وجد آورد و انگیزه آنان را برای فراگیری این هنر منحصر به فرد دوچندان کند.
در پایان این اجرای ماندگار، صادق جعفری استاد افتخاری گروه هنری معلولین به خبرنگار کهریزک گفت : موسیقی تلفیقی بندری از جمله مواردی است که حتی کم توان ترین هنرمندان را به شور و هیجان وا می دارد و صدای ضعیف آنان را با دیگر هنرآموزان همنوا می کند.
جعفری موسیقی درمانی را از موفق ترین ابزار توانبخشی معلولین معرفی کرد و گفت : با آموزش مداوم موسیقی به معلولین، می توانیم روح تازه ای در کالبد آنان بدمیم و خودباوری را در دل و جان یکایک هنرآموزان بارور کنیم.
این هنرمند قدیمی و نام آشنای کهریزک با تقدیر از دوستان همراه خود در خلق یک روز به یاد ماندنی در جمع معلولین هنرمند، وعده دیدار مجدد در آینده ای نزدیک را به همه دوستداران هنر موسیقی در کهریزک داد.