88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با محوریت اصلی راه اندازی واحد بهبود کیفیت پرستاری، هم اندیشی شورای سوپر واریز ها و ناظران پرستاری در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ نشست مدیران واحد پرستاری با سه محور و در نهایت پاسخگویی به سوالات ۱۹ تن از سوپر وایزر ها و ناظران بخش های مختلف بستری در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

علیرضا معماری مدیر  پرستاری آسایشگاه با بیان اینکه محوریت اصلی این هم اندیشی راه اندازی واحد بهبود کیفیت خدمات پرستاری در کهریزک است، اظهار داشت : این واحد بر آن است تا با مشخص کردن استاندارد های پرستاری، دستورالعمل ها، خط مشی ها و روش های اجرایی، گامی مهم در بهبود وضعیت زندگی مددجویان بردارد.

معماری خاطر نشان کرد : تیم ۵ نفری این واحد علاوه بر نظارت در بخش های مختلف بستری، مغایرت های موجود با اساس برنامه ریزی را مشخص و در یک برنامه زمانبندی شده سعی دارد تا اثربخشی تصمیمات اتخاذ شده را به نهایت برساند.

وی با یادآوری کوچک سازی بلوک های خدماتی نیز گفت : در حال حاضر ۱۰ بلوک مجزا مشغول خدمت رسانی به مددجویان هستند که با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، این بلوک ها به عدد ۱۳ افزایش خواهد یافت.

مدیر واحد پرستاری با تأکید بر مقوله آموزش مستمر در این واحد هم گفت : کمیته آموزش پرستاری به صورت مستمر مشغول به کار بوده، اصول ارتباط و اخلاق حرفه‌ای مدیران، تقسیم کار برای سال آینده، نحوه ارزیابی سالانه پرسنلی و در نهایت ایمنی مددجویان در برابر انواع بیماری‌ها، از اهداف دیگر این هم اندیشی است.