88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با دکلمه ای زیبا از فریبا عزت پور هنرمند معلول، جشن نوروزی جوانان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ در دومین روز از بهار طبیعت، جوانان معلول گرد هم آمدند تا ساعات خوشی را در کنار مدیران، پرستاران و مددکاران کهریزک بگذرانند.

علاوه بر هنرنمایی جوانان معلول که صحنه گردان اصلی برنامه نوروزی خود بودند، هنرمندان مشهور و افتخاری کهریزک نیز به این جمع باصفا اضافه شدند تا روزی زیبا و دیدنی را برای حاضران رقم بزنند.

عروسک گردان های جوان با حرکات موزون و نمایشی، لبخند شادی را بر چهره همگان نشاندند و حسین ملکوتی خواننده مشهور وطن با اجرای انواع برنامه های درخواستی، رضایت خاطر حاضرین را جلب کرد.

جشنواره سبزه آرایی که با حضور ۴۸ شرکت کننده معلول خانم و آقا انجام شد، ۳ برنده برتر خود را شناخت تا جوایز ارزنده ای را نصیب خود کنند.

علی مهرعلیزاده جوان هنرمند کهریزک که وظیفه اجرای برنامه ها را عهده دار بود، با دعوت از همه همنوعان خود به دوستی و همدلی بیشتر، گفت : دوستان بیایید تا در اولین روزهای سال به هم قول بدهیم تا قدر یکدیگر را بدانیم و در رفع مشکلات، یاریگر هم باشیم.

این جوان فهیم و محجوب کهر‌یزک همچنین خطاب به مدیران این مرکز گفت : دلخوشی های ما به همین گردهمایی هاست. به تحصیل و ورزش، به اشتغال و سرگرمی های مفید. می دانیم همیشه به یاد ما هستید و می دانیم که در تأمین رفاه ما تلاش می‌کنید. ما هم قدردان خوبی های شما هستیم و برایتان آرزوهای بزرگ و برجسته داریم.و از خدا می خواهیم به هرآنچه می خواهید، برسید.

در پایان این جشن بزرگ، همه حاضران میهمان سفره احسان یکی از خیرین آسایشگاه شدند و اولین غذای دورهمی بهاره را میل کردند.