88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه دف نوازی انار به سرپرستی بانو ابراهیمی، دیدار نوروزی زوج های معلول با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک را به جشنی باشکوه تبدیل کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛  با اهدا شاخه گلی زیبا و یک جلد کلام الله مجید به دکتر نحوی نژاد به پاس یکسال حمایت های همه جانبه، دیدار نوروزی زوج های معلول و مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این مراسم، گروه دف نوازی انار به سرپرستی بانو ابراهیمی با اجرای برنامه‌های سنتی و محلی، شورآفرین شده و تشویق همه حاضران را بارها برانگیختند. تقدیر و تشکر از حمایت های یک سال گذشته از مدیریت آسایشگاه، بخش دیگری از این دیدار بود.

دکتر نحوی نژاد با تبریک سال جدید به زوج‌های معلول، گفت : از اینکه نسبت به سایر همنوعان خود به خودکفایی بیشتری رسیده اید و می توانید مستقل تر زندگی کنید، نشان می دهد که می توانید الگوی خوبی برای دوستان دیگرتان باشید.

وی همچنین اذعان داشت : با وجود داشتن شرایط متفاوت تر، به خاطر داشته باشید که نباید گذشته خود را فراموش کنید و باعث جدایی با دیگر دوستان و رفیقان دور و نزدیک شوید.

دکتر نحوی نژاد حل مسائل و مشکلات را وظیفه خود و سایر همکاران دانست و گفت : می دانید که رفع هیچ مشکلی، بی عارضه نیست. همانطور که هر عمل جراحی نیازمند گذراندن دوران نقاهت برای بهبودی کامل است، حل انواع مشکلات هم نیازمند صبوری و متانت خواهد بود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، تحول، رفاه و آسایش بیشتر در زندگی را حق همه بویژه معلولین اعلام کرد و گفت : همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد و امیدواریم که بتوانیم در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

 قابل ذکر است کلیه زوج های حاضر در پایان این جشن، عیدی های خود را از دست مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک دریافت کردند.