88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از اسوه های صبر و همدلی در آسایشگاه خیریه کهریزک به شایستگی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در اولین ساعات از روز پرستار، با شاخه های گل از تلاشگران عرصه پرستاری به پاس یک سال دیگر خدمت صادقانه و همدلانه تقدیر شد.

همچنین طی همایشی که به همین منظور در سالن اجتماعات آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد، گروه موسیقی گلد استرینگ که از جانب کارگروه فرهنگی اتاق بازرگانی ایران و اتریش میهمان ویژه آسایشگاه شده بودند، ویژه برنامه های شاد و هنری تقدیم حاضرین گردید.

تجلیل از ۳۲ برگزیده حوزه های سلامت و توانبخشی، اهدا جایزه به ۹ نفر از برندگان مسابقه روز پرستار و در نهایت اهدا لوح سپاس به بانو اقدس ابوطالبی برای یک عمر خدمات مخلصانه در هفتادمین سالگرد تولد وی، از برنامه های روز پرستار در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

در بخشی از این همایش، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک کلیه کارکنان کادر پرستاری را انسان های شریف، عاشق و با معرفتی نامید که در نهایت صمیمیت و همدلی به سالمندان و معلولین ساکن در این مجموعه خدمت می کنند.

محمد رضا صوفی نژاد خطاب به حاضرین اظهار داشت : به خاطر دارید سالمندانی که اکنون در آسایشگاه زندگی می کنند، عمر و جوانی خود را صرف خدمت به جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم کرده اند و امروز به هر دلیل ناگزیرند در سنین افتادگی در کهریزک باشند، بنابراین احترام آنان بر همه ما واجب است و دعای خیر این عزیزان بهترین دستاورد زندگی ما خواهد بود.

وی پرستاران را اسوه های صبر و همدلی نامید و گفت : شغل پرستاری در بسیاری از کشورهای جهان یک وظیفه است، حال آنکه در کشور ما این شغل با عشق و محبت و همدلی عجین شده است و به حق که همه شما عاشق ترین افراد جامعه هستید.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، دلبستگی و وابستگی کادر پرستاری به محل خدمت خود را بزرگترین افتخار ممکن دانست و پیشرفت این مجموعه خیریه را مرهون تلاش های خستگی ناپذیر همه کارکنان بویژه کادر پرستاری اعلام کرد.