88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در نشست شورای اداری معاونین و با حضور مهندس مرضیه مقیمی مسئول تغذیه و آشپزخانه آسایشگاه خیریه کهریزک، چالش های پیش روی تدارک و تغذیه مناسب مددجویان و کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ به ریاست دکتر نحوی نژاد و با حضور کلیه اعضاء، نشست دوره ای شورای معاونین آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
هماهنگی های لازم برای بهبود وضعیت استحمام مددجویان آقا توسط نیکوکاران، نگاهی به وضعیت خدمات رسانی در بخش درمانی مردان، رفع برخی مشکلات واحدهای پرستاری و امور اجتماعی، ارائه گزارشی جامع از سوی امور مالی در باب تهیه ملزومات مورد نیاز سازمان و نیز بررسی پرونده تنی چند از مددجویان جهت توانبخشی موثرتر آنان، از موضوعات مهم و اساسی در این نشست بود.

مهندس مرضیه مقیمی با تشریح فعالیت‌های این واحد در ۹ ماه گذشته، میهمان ویژه این نشست بود. ارائه گزارشی از طبخ و توزیع ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در ۳ وعده غذایی مددجویان و کارکنان، نگاهی به طبخ انواع غذاهای رژیمی، فرآوری محصولات غذایی جهت مصرف مددجویان، نحوه نگهداری از مواد غذایی در سردخانه ها و نیز کمبود های مختلف این واحد و تأکید بر لزوم برطرف کردن این نیازها، از جمله گفتارهای مطروحه در این زمینه بود.

در پایان این گزارش، مقرر گردید تا علاوه بر توجه کافی بر روند بهبود طبخ و توزیع غذا، نیازسنجی و برآورد تأمین ملزومات اساسی لازم برای سال آینده با دقت انجام و تا پایان سال جاری در قالب گزارشی مفصل تبیین گردد.