88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

هنرمندان افتخاری کهریزک در چهارشنبه سوری سال ۱۴۰۱ هرآنچه در توان داشتند، در شادی معلولین و سالمندان این مجموعه خیریه در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ در آخرین شب چهارشنبه سال ۱۴۰۱ خانواده بزرگ کهریزک حال و هوای خاصی را تجربه کرد.

در یک سو، امیر حسین خردمند یار دیرین و باوفای کهریزک با نصب سیستم های صوتی و صدابرداری از مراسم پیش رو، ساعات زیادی را به انجام وظیفه افتخاری خود پرداخت و در سوی دیگر هنرمندانی چون مرتضی اشرفی و سعید غائی با اجرای انواع برنامه های شاد، ساعاتی زیبا برای ساکنین کهریزک رقم زدند. ضمن آنکه عروسک گردان های زیادی به سرپرستی فاطمه هاشمی با هنرنمایی های خود، بر زیبایی این مراسم تأثیری دوچندان گذاشتند.

برافروختن آتش که نمادی جاویدان از چهارشنبه سوری است، اجرای انواع برنامه های آیینی ویژه این شب و در نهایت پذیرایی از مددجویان و نیکوکاران ، از دیگر اقداماتی بود که جملگی توسط خیرین و دوستداران سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به انجام رسید.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ارج نهادن به اقدامات شایسته خیرین در مراسم چهارشنبه سوری امسال، گفت : وقتی یاران همیشه همراهی چون امیر حسین خردمند داریم، هنگامی که هنرمندان زیادی داوطلب اجرای برنامه‌های هنری در کهریزک می شوند و زمانی که خیرین در تهیه ملزومات مورد نیاز یاور ما هستند، خاطری آسوده داریم که باز هم شادی به اردوی این خانه و خانواده بزرگ خواهد آمد.

پزشکی یادآور شد : به زودی آیین استقبال از سال ۱۴۰۲ را با شکوه تر از همه سال ها برگزار خواهیم کرد و اطمینان داریم بازهم هنرمندان و خیرین به یاری و مدد ما خواهند آمد تا دل عزیزان مان در سال نو شادتر از همیشه باشد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به همه خیرین و نیکوکاران جامعه، تصریح کرد : منتظر نگاه سبز شما در اداره خانواده ۱۷۵۰ نفری کهریزک در سال جدید هستیم و امید آن داریم که همانند گذشته یاریگر ما در انجام این رسالت الهی و انسانی باشید.