88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و فرهیختگان جامعه با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، نهال عشق و نیکوکاری را غرس کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک، خانواده زنده یاد دکتر حکیم زاده، جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در کنار سالمندان و معلولین، مراسم روز درختکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این مراسم که به همت هلدینگ پارسینه و آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با تبریک هفته احسان و نیکوکاری بر اهمیت کاشت نهال و حفظ محیط زیست تأکید کرد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ احترام و حفظ محیط زیست را به فرزندان خود بیاموزیم، گفت : اهمیت درخت و طبیعت را می توان در آثار تاریخی، نقوش برجسته، کتیبه ها و نقش درخت را در بافت قالی و گلیم و نیز زندگی پدران و نیاکانمان مشاهده کنیم.

دکتر احمدی خاطر نشان کرد : هرجا که جنگل را نابود کردند، شاهد سیل و ویرانی در آن منطقه بودیم. حوادث ناشی از سیل در سال ۹۸ و در استان های گیلان و مازندران، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از نمونه های بارز این آسیب ها به محیط زیست است.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به مقام دکتر حکیم زاده، گفت : وقتی خدا کسی را دوست داشته باشد و بخواهد بزرگ کند، پاداش او را در همین جهان خواهد داد.

صوفی نژاد تصریح کرد : قرار بود دکتر حکیم زاده در روستای زادگاهش در لاهیجان به خاک سپرده شود اما وقتی خداباوری، نوعدوستی و معرفت در وجود کسی نهادینه گردید، سرنوشت او اینگونه رقم می خورد که خانه ابدی او در آسایشگاه خیریه کهریزک باشد تا هر روز عده زیادی از معلولین و سالمندان و نیز اقشار مختلف مردم بر مزار شریف وی حاضر شوند و برای آرامش روح ایشان فاتحه بخوانند.

در مراسم کاشت نهال و روز درختکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک، حمید رضا اسکندری مدیر هلدینگ پارسینه،  محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر، محمد دلاوری و سید محمد رضا حسینیان مجریان سیما، حمید استیلی و ستار همدانی پیشکسوتان ورزشی، علی بهره مند رییس اتحادیه قنادان تهران، ابراهیم علیزاده خواننده، رامانا سیاحی بازیگر، حمید سپیدنام (مستر تستر) و... حضور داشتند.