88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز ملی فیزیوتراپی و با حضور دکتر نحوی نژاد ، معاونین و مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک، از زحمات یکسال گذشته کارشناسان بخش فیزیوتراپی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در آیین تجلیل از کارشناسان فیزیوتراپی، گفت : دستان شفابخش یکایک اعضاء کادر درمان باید در خدمت مددجویان باشد تا زندگی آسوده ای برای آنان که هریک به طریقی دچار مشکلات جسمانی هستند، فراهم گردد.

وی بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات فیزیوتراپی و توانبخشی را تنها بخشی از این کار مهم برشمرد و افزود : به اذعان اهل فن و بر اساس تجربیاتی که در طول سالهای متمادی کار با جامعه معلولین کسب کرده ام، به خوبی می دانم بیش از ۸۰ درصد درمان مددجویان با دستان توانمند و اثربخش شما به سرانجام می رسد.

دکتر نحوی نژاد بیان کرد :رفع مشکلات روحی و روانی مددجویان صرفاً به بخش روانشناسی خلاصه نمی شود، بلکه هریک از ما می توانیم در روحیه بخشی به آنان کمک شایانی کنیم. آن مددجویی که ترس سقوط از ویلچر دارد، آن عزیز سالمندی که نگران زمین خوردن است، بیش از هر چیز نیاز به کمک فیزیوتراپ ها به هنگام حرکت دارد تا بپذیرد که خطری وی را تهدید نمی‌کند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، کمک به تأمین نیازهای اساسی همه واحد‌های تابعه را وظیفه مسئولین دانست و بر انجام این مهم در اولین فرصت ممکن تأکید کرد.