88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۱۵ مهندس شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک مورد تقدیر مدیران و مسئولان این مجموعه خیریه قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ؛ در سالروز میلاد خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند برجسته ایرانی که به نام روز مهندس در تقویم ایرانی نام گذاری شده است، از زحمات ارزشمند ۱۵ مهندس شاغل در آسایشگاه با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.
در این مراسم دکتر نحوی نژاد، مهندسین را پیشقراولان خدمات فنی و مهندسی در آسایشگاه دانست که وجودشان در گردش کاری واحد‌های مختلف، لازم و ضروری است.
وی با نگاهی به اهمیت این موضوع، اظهار داشت : روزگاری نه‌چندان دور پزشکان را مهمترین عامل سلامت و بقای جامعه می دانستند و معتقد بودند پزشکان ارکان اصلی هر اجتماعی را تشکیل می دهند. اگر چه اهمیت حضور و وجود عوامل درمانی بر کسی پوشیده نیست، اما باید به خاطر بسپاریم این مهندسین هستند که نقشی بی بدیل در آبادانی و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها ایفا می کنند.
نحوی نژاد خاطر نشان کرد : کهریزک همانند شهری کوچک در قیاس با سایر شهرهای کشور، نیازمند مهندسین با تخصص های مختلف است و ما خوشحالیم که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و توانمندی های آنان، گردش کار آسایشگاه را به نحو مطلوب نظاره گر هستیم.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تخصص، تجربه و تعهد اخلاقی را مولفه های لازم برای مهندسین شاغل در آسایشگاه برشمرد و گفت : خوشبختانه همه مهندسین شاغل در آسایشگاه از این مولفه‌ها برخوردارند و به خوبی می توانند از عهده مسئولیت های متعددی که بر دوش دارند، برآیند.