88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت نکوداشت روز پزشک ، با اهداء لوح تقدیر و شاخه گلی زیبا از سوی دکتر نحوی نژاد به هر یک از پزشکان پرتلاش آسایشگاه خیریه کهریزک ، از زحمات ارزشمند و شبانه روزی این فرهیختگان جامعه تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ همزمان با یکم شهریور زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا و مصادف با گرامیداشت روز پزشک ، از مقام شامخ پزشکان شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد .

در این مراسم دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک فرا رسیدن روز پزشک به همه تلاشگران عرصه درمان کشور به ویژه خادمین پر افتخار آسایشگاه خیریه کهریزک ، روزگاری شاد توأم با تندرستی و موفقیت برای همه آنان آرزومند شد .

وی با نگاهی به مقوله طبابت و درمان بیان داشت : آن چیزی که پزشکان ما را ماندگار می کند ، هوش بالا و مهارت در علم پزشکی نیست . گرچه این مؤلفه ها از ملزومات پزشک بودن و طبابت کردن است اما آن پزشکی در دلها ماندگار خواهد شد که خود رنج مردم را از نزدیک لمس نموده و بدنبال راهکاری برای برطرف کردن آن باشد .

دکتر نحوی نژاد اضافه کرد : دود چراغ خوردن ، سالها مطالعه و رنج بسیار کشیدن تا به درجه علمی طبابت رسیدن در یک سوی این مجال قرار دارد و در سوی دیگر انسانیت و سوگندی است که هر یک از پزشکان در رفع مشکلات درمانی بیماران بدان پایبند هستند .

حسین نحوی نژاد با ادای احترام به پزشکان کهریزک گفت : همه ما دست در دست هم در تحقق شعار « کهریزک ، مکانی است برای زندگی کردن نه زنده ماندن » در تلاش هستیم و خوشحالم از اینکه اعلام نمایم همه پزشکان آسایشگاه در تحقق این شعار از پیشرو ترین کارکنان هستند .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک حضور پزشکان افتخاری در این مجموعه خیریه را برکتی توصیف ناشدنی در حوزه درمان دانست و بر استمرار حضور پرمهر آنان در کهریزک تأکید کرد .