88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور جمعی از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک که از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان جنگ تحملی هستند . آغاز هفته دفاع مقدس در این مجموعه خیریه گرامی داشته شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در آغازین روز از هفته دفاع مقدس همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، ایثارگران و جانبازان سرافراز در آسایشگاه خیریه کهریزک گرامی داشته شد .

دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به تمامی فجر آفرینان وطن که جان خود را فدای جان و مال و ناموس ایران و ایرانی کردند، گفت : دشمن بعثی با تصور اینکه می تواند ظرف چند روز کشور ما را به سیطره خود در آورد با حمایتهای همه جانبه دولتهای غربی ، تهاجمی بی سابقه را به ایران آغاز کرد ، غافل از اینکه جوانان پر شور و انقلابی در مقابل این تهاجم حاضر به اهداء خون خود شدند تا یک وجب از خاک پاک میهن به دست دشمنان نیافتد .

وی خطاب به حاضرین در این همایش نیز گفت : هر یک از شما عزیزان از بستگان کسانی هستید که در دفاع مقدس توانستند نقشی بی بدیل از خود برجای بگذارند و الگویی باشند برای نسل های بعد از خود که بدانند رسالت دفاع از آرمان ها و خاک پاک میهن بر عهده همگان با هر گرایش و بینش و ایدئولوژی است .

دکتر نحوی نژاد تصریح کرد : همه ما واقف هستیم که اگر خدای ناکرده باز هم تهاجمی از سوی بیگانگان به کشور عزیزمان اتفاق افتاد ، همه یک صدا و یک دل در مقابل او خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک وطن را ضمیمه زیاده خواهی های خود کنند .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بار دیگر با درود بیکران به روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس ، برای جانبازان و ایثارگران آرزوی شفای عاجل و زندگی آرام و آسوده ای را آرزومند شد .