88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با مساعدت مسئولین دریاچه خلیج فارس، یک روز شاد برای کاروان معلولین جوان کهریزک رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ اتوبوس مسافران کهریزک بار دیگر به محل گردشگری و تفریحی دریاچه خلیج فارس اعزام شد تا گروهی از معلولین جوان، ساعاتی خوش را در کنار هم تجربه کنند.

مهناز تن زده سرپرست گروه اعزامی،  خوشحالی زاید الوصف معلولین جوان را بهترین نتیجه این اردوی یک روزه تفریحی دانست و گفت : همه حاضرین در این گردش دسته جمعی ، از ابتدای سفر تا زمان بازگشت به آسایشگاه، خوشحال بودند و رضایت خود را از این دورهمی شاد اعلام کردند.

تن زده، تهیه و تدارک ملزومات مناسب پذیرایی از مددجویان را از دیگر بخش های مهم این گردش روزانه برشمرد و گفت : علاوه بر اینکه غذای لذیذ و اسباب پذیرایی از مددجویان را به همراه داشتیم، با این حال یکی از گردشگران این پارک با دیدن اتوبوس کهریزک به دیدار حاضرین در گروه آمد و با تهیه انواع تنقلات، مهربانی و لطف خود را به مسافران کهریزک نشان داد.

این مددکار اجتماعی با تشکر از مسئولین منطقه گردشگری فوق نیز اظهار داشت : با توجه به مقررات و محدودیت هایی که در این پارک وجود دارد، باز هم مثل همیشه لطف مسئولین این مجموعه شامل حال ما شد و علاوه بر مساعدت های گوناگون، اجازه دادند در بهترین قسمت پارک اقامت داشته باشیم تا خاطره ای خوش در ذهن همه اعضاء گروه باقی بماند.