88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گرچه بیماری ام اس در ابتدای جوانی به سراغ ورزشکار جویای نام وطن آمد و در اوج شکوفایی و کسب رتبه های بالاتر ، اجازه عرض اندام بیشتر را به او نداد، اما امروز با وجود تمامی مشکلات جسمی و حرکتی به زندگی در کهریزک قانع است و می گوید «خدایا شکر»

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محسن گل محمدی، فوتبالیست جویای نامی که در سنین جوانی می رفت تا سلسله مراتب پیشرفت را در ورزش مورد علاقه خود پشت سر بگذارد، به ناگاه مسیر زندگی او عوض شد و به همین نشان که سالهاست با رنج بیماری ام اس به زندگی خود ادامه می دهد.

با این حال همچنان به زندگی امیدوار است و از آن مهمتر به محل اقامت خود عشق می ورزد، چرا که هم دوستان و حامیان زیادی دارد و هم می داند  هنوز از خاطره ها فراموش نشده است.

در حاشیه دیدار اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک از بخشهای بیماران ام اس، بار دیگر این عزیز کهریزکی به یاد خاطرات جوانی خود افتاد و دقایقی را با ذکر عناوین کسب کرده برای مدیران ارشد کهریزک، ثابت کرد که می توان همچنان با امید زندگی کرد و با روی باز به استقبال آینده رفت.

قابل ذکر است محسن گل محمدی عضو تیم فوتبال منتخبین جوانان تهران بوده، سابقه بازی و پوشیدن لباس تیم هایی چون تکاور، بانک ملی، استقلال و پرسپولیس در رده سنی جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.