88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در هفته نیروی انتظامی ، جمعی از افسران ارشد ناجا به دیدار سالمندان ، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سرهنگ نورآبادی فرمانده کلانتری 119 مهرآباد و تنی چند از افسران ارشد نیروی انتظامی ، از جمله میهمانان خانواده بزرگ کهریزک بودند تا در هفته نیروی انتظامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار آنان قرار گیرد .

 

سرهنگ حسن نورآبادی با تمجید از عملکرد مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در سرویس دهی به مددجویان این مرکز گفت :

همه ما زندگی را دوست داریم و به آن عشق می ورزیم به خانواده هایمان اهمیت می دهیم و در تلاشیم تا رفاه نسبی و شایسته ای را برای آنان فراهم نماییم . این حس زیبا و توضیحات جامعی که در وصف کهریزک شنیدیم ، تداعی گر همین حس به یاد ماندنی آنهم در خانواده ای بزرگ بود که مسئولین و خیرین در تلاش برای رفاه و آرامش آن هستند .

سرهنگ نور آبادی با اشاره به یکی از جلوه های انسانی رایج در کهریزک نیز گفت :

اینکه عده ای پرشمار و از صنوف مختلف در تمامی ایام هفته برای نظافت و شستشوی بیماران به کهریزک می آیند. ، شگفتی آور است اما وقتی در عمل با آن روبرو می شویم ، می پذیریم که این یک واقعیت ملموس بوده و مشتاقان فراوانی برای این خدمت خداپسندانه به صف نشسته اند .

این افسر عالی رتبه نیروی انتظامی در پایان خاطر نشان کرد :

خادمین وطن در هر صنف و کسوتی که باشند شایسته احترامند والاترین احترامات را تقدیم خادمین افتخاری کهریزک می کنیم که توانسته اند رونق را به زندگی محرومین جامعه بازگردانند و آنان را امیدوار به ادامه زندگی کنند ، امید داریم ما نیز بتوانیم در فرصت های پیش رو که بسیار گذر است ، خادمین خوبی برای وطن بوده ، در خدمت به همشهریان بویژه نیازمندان جامعه توانمند و موفق عمل نماییم .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه حافظان جان و مال عموم مردم کشور ، موفقیت روز افزون در انجام وظایف و تندرستی برای یکایک آنان و خانواده های ارجمندشان را از خداوند متعال مسئلت دارد .