88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با مساعدت شهرداری تهران ، گروه هنری معلولین پرتوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک خود را آماده هنرنمایی در سالن آمفی تئاتر برج میلاد می کنند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در دیدار مهندس کاظمی مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران و هیات همراه از آسایشگاه خیریه کهریزک ، بر اهمیت فعالیت های هنری معلولین پرتوان این مجموعه خیریه تاکید شد .

 

وی همچنین در زمان تجلیل از هنرمندان معلول کهریزک ، سالن آمفی تئاتر برج میلاد را جهت هنرنمایی آنان در نظر گرفت تا طبق برنامه زمانبندی شده ، گروه هنری کهریزک بار دیگر بر روی صحنه بروند و همچنین همیشه و تحسین دوستداران هنرهای نمایشی را برانگیزند .

مهندس کاظمی و هیات همراه همچنین درحاشیه دیدار با سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به خبرنگار این مجموعه گفت :

اهمیت و جایگاه هنر بر هیچ یک از دوستداران به این موهبت الهی پوشیده نیست ، اما برای ما مهم است که بدانیم افرادی هستند که با وجود داشتن معلولیت نیز می توانند فعالان موفقی در عرصه هنر بویژه هنرهای نمایشی باشند.

مهندس کاظمی تصریح کرد:

به دست اندرکاران امور فرهنگی کهریزک تبریک می گویم که هدایتگر معلولین این مرکز هستند و امکانات و تسهیلات مناسب را برای رشد و بروز خلاقیت های هنری را در اختیر آنان قرار می دهند . بی تردید این گونه حمایت ها نه تنها باعث بالندگی معلولین در عرصه های مختلف اجتماعی بویژه هنرآموزی خواهد شد ، بلکه ثابت می کند معلولین هم بدور از مشکلات جسمی و حرکتی قادرند همپای سایر هنرمندان فعال در عرصه هنر و هنروری باشند.

مشاور عالی و مدیر کل شهردار تهران ، هنرنمایی معلولین در سالن آمفی تئاتر برج میلاد را هدیه شهردار تهران به معلولین هنرمند کهریزک اعلام و بر حمایت های همه جانبه از این گروه هنری در طول اجرای برنامه تاکید کرد .