88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در اولین روز کاری هفته و در نهمین روز از آذر ماه ، مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک فضای همدلی برتر را تجربه کردند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ نهم آذر ماه و در اولین ساعات کاری در آسایشگاه خیریه کهریزک، سالن مهر شاهد برپایی فضای همدلی برتر بود .

 

در این روز مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ترجیح دادند آغازین روز هفته را در کنار هم باشند تا علاوه بر گفت و شنود صبحگاهی ، صبحانه دلپذیر مهیا شده توسط واحد تغذیه را نیز با هم صرف نمایند .

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور در جمع کارکنان مجموعه ، هفته ای سرشار از انرژی های مثبت و بدور از هرگونه مشگلی را برای همگان آرزومند شد .

وی خطاب به کارکنان فضای سبز و خدمات عمومی که خود را آماده پاکسازی محوطه و بخش های بستری می کنند ، گفت :

این صبحانه کاری تنها بهانه ای بود که در جمع شما حاضر باشیم و از هم اکنون خداقوتی به تلاشگران کهریزک بگوییم . خاطرمان جمع است که مانند همیشه پرکار و پر انرژی هستید و می توانید مطابق آنچه در برنامه کاریتان نوشته شده ، در انجام وظیفه موفق باشید .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک همچنین خطاب به مددکاران و کارکنان واحد فرهنگی نیز گفت :

خوشحالم که در جمع شما هستم و از اینکه می بینم شاداب و سرزنده اولین هفته کاری را آماده خدمت می شوید ، روزهای بهتر و پربارتری را برای همه شما متصور هستم .

محمدرضا صوفی نژاد با خداقوتی به کارکنان پرتلاش واحد تغذیه هم گفت :

آسایشگاه هیچ روزی از 365 روز سال تعطیلی نمی شناسد و شما با آگاهی از این مهم، همواره خدمتگزاران خوبی برای کهریزک بوده اید . خدارا شکر می کنیم که از محل همین دقت ها و توجهات شما کمترین عارضه قابل توجهی را در طبخ و توزیع غذای بخشها و کارکنان شاهد نیستیم و سپاسگزار همه این توجهات و البته صمیمیتها و همدلی های شما در انجام وظیفه هستیم .

گفتنی است ایجاد فضای برتر همدلی و صمیمیت میان کارکنان مجموعه ، همواره در دستور کار مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک بوده ، در این رهگذر کلیه فواید ایجاد اینگونه فضاهای صمیمی که خدمت بهتر و سازنده تر است نصیب مددجویانی می شود که خانه و کاشانه آنان کهریزک است و آسایش و آرامش این عزیزان در گرو خدمات شبانه روزی کارکنان متعهد و دلسوز بوده و هست.