88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از 15 مدرسه نمونه در سراسر شهر تهران، روپوش‌های دانش آموزان خود را از کارگاه‌های هنری توان‌بخشی دریافت نمودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با پایان دوخت و دوز مانتو و شلوارهای سفارش داده‌شده توسط مدارس نمونه شهر، این سفارشات به مقاصد موردنظر ارسال شد.

 

محسن باقری مسئول توان‌بخشی و کارگاه‌های هنری با اعلام این خبر خاطرنشان کرد:

خوشحالیم از اینکه هنرجویان معلول ما توانستند سر فرصت تمامی سفارشات این مدارس برتر شهر را آماده و تحویل نمایند تا دانش آموزان این مدارس در سال تحصیلی 99-98 با اونیفرم های جدید خود راهی کلاس‌های درس شوند.

باقری ادامه داد:

مدارسی همچون آیین روشن، خانه فرشتگان، خانه دوست، توحید، رضویه و... ازجمله مدارسی هستند که ترجیح می‌دهند همه‌ساله سفارشات دوخت و دوز اونیفرم های دانش آموزان خود را به هنرجویان معلول کهریزک بسپارند تا با خاطری آسوده و با بهترین کیفیت ممکن، این البسه موردنیاز را تحویل و تقدیم دانش آموزان نمایند.

مسئول توان‌بخشی و کارگاه‌های هنری با اعلام اینکه هنرجویان معلول شاغل در کارگاه‌های هنری توانایی دریافت سفارشات گوناگون دیگری را نیز با طرح‌ها و مدل‌های درخواستی دارند، از سایر مدارس و شرکت‌های تولیدی نیز دعوت کرد تا ضمن ارائه سفارشات تولیدی البسه موردنیاز دانش آموزان یا کارکنان خود علاوه بر ایجاد اشتغال وسیع‌تری برای عزیزان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، در افزایش درآمد و تأمین بخشی از هزینه‌های نگهداری و زندگی آنان مشارکت فعالتری نمایند.

 

View the embedded image gallery online at:
https://kahrizakcharity.com/kahrizak-news/98629#sigProId2baa9200c1