88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از کلاسهای آموزش صنایع دستی در بخشهای مختلف آسایشگاه بازدید کرد .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، در راستای اهمیت به ذوق ، هنر ، سرگرمی و اشتغال مددجویان برگزاری کلاسهای آموزشی صنایع دستی به منظور شناساندن هنر و ایجاد خلاقیت بین مددجویان به منظور ارتقاء حس مفید بودن و ایجاد انگیزه در دستورالعمل آسایشگاه قراردارد.

 

صنایع دستی علاوه بر اینکه فرهنگ و تمدن یک قوم  را نشان می دهد حیات فرهنگی یک جامعه را تجلی می کند و در ایران نیز صنایع دستی فراتر از یک قوم و یک شهر  آموزش داده می شود .

در آسایشگاه خیریه کهریزک  هنرهای مختلف ، قالی بافی ، گلیم بافی ، معرق و منبت کاری ، ساخت وسائل تزئینی و طلاکوب شده ، نقاشی  ، قلم زنی ، فیروزه کوبی و ... در کارگاهای هنری زیر نظر مربیان کارآموخته در این حوزه آموزش داده می شود .

همچنین این کلاسها پذیرای سالمندان بخش( day care )  مرکز روزانه می باشد و استقبال کنندگان بیشماری را به خود اختصاص داده است .لازم به ذکر است این مرکز دوازده کلاس آموزشی را در بخشهای مختلف به خود اختصاص داده است که روزانه مددجویان با توجه به سلیقه و استعداد خود در آن شرکت می کنند .

دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی صنایع دستی به مددجویان یادآور شد این فعالیت ها علاوه بر ایجاد نشاط وگذراندن اوقات فراغت حس مفید بودن را درهمه افراد  ایجاد می کند و قطعا تشویق

مددجویان وکمک به اشتغال و در نهایت عرضه و فروش محصولات آنان از اهم دستورات سازمانی موسسه می باشد  .

لام به ذکر است این اجناس با توجه به ویروس کرونا و عدم برگزاری نمایشگاهها به صورت فروشگاههای  آنلاین به عرصه فروش گذاشته می شود .