88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از یکصد بیمار مبتلابه ام.اس ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به همت خیرین همیشه همراه خود، به دورهمی شاد و پر نشاط دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سفره احسان خیرین همیشه همراه این بار در ساختمان گل یاس – محل اقامت بیماران مبتلابه ام.اس – گسترانیده شده تا بیش از یکصد از تن عزیزان رنجور از درد بیماری، روزی شاد و پر نشاط را پشت سر بگذارند.

 

اجرای برنامه شاد و متنوع، پذیرایی به صرف ناهار و میوه و بالاخره ایجاد محیطی مفرح برای همه حاضرین از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای بیماران مبتلابه ام.اس بود.

بانیان این سفره احسان که علاوه بر فراهم نمودن اسباب پذیرایی، کاروان شادی‌آفرینی را نیز به همراه خود داشتند. سید مجتبی نورایی، یار 20 ساله و همیشه همراه کهریزک به‌اتفاق سایر همکاران و همراهان افتخاری او بودند. مردان شریف و گران‌قدری که سال‌های طولانی است همه هفته در دو نوبت‌کاری به آسایشگاه خیریه کهریزک می­آیند تا با شستشو و استحمام مددجویان بیمار مبتلابه ام.اس، مشارکتی بی‌بدیل در بهداشت فردی این عزیزان داشته باشند. این بزرگ‌مردان کهریزکی همچنین در طول سال هم خود تأمین‌کننده برخی از نیازهای پرشمار مددجویان این مجموعه خیریه هستند و نیز هدایتگر خیرینی هستند که به دنبال پایگاهی امن برای هزینه کردن نذورات خود می‌گردند.

اقدامات شایسته و مستمر سید مجتبی نورایی، یار باوفای کهریزک و دوستان مهربان وی همواره مورد دلگرمی بیش از یک‌صد بیمار مبتلابه ام.اس بوده و قطعاً نیات پاک این عزیزان بی‌ادعا و اعمال خیرخواهانه آنان در دفتر ثبت اللهی به نیکی مکتوب و ماندگار خواهد شد.