88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کاستن از استرس های رایج در کار پرستاران و افزایش روحیه خدمتگزاری به مددجویان، از اهداف اصلی دورهمی های شبانه پرستاران در آسایشگاه خیریه کهریزک عنوان‌شده است.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; با حضور جمعی از مدیران مجموعه در کنار مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و در چهارمین شب از دورهمی های شاد و روحیه‌بخش، آخرین گروه از کادر پرستاری شاغل در بخش‌های بستری گرد هم آمدند تا دقایقی را در کنار هم به شادی بگذرانند.

 

 در این ویژه برنامه شاد، همانند همیشه گروه های هنری و افتخاری کهریزک با اجرای برنامه‌های زیبا توانستند لبخند و نشاط را تقدیم حاضرین نمایند. پذیرایی از کارکنان پرتلاش کادر پرستاری و تقدیر از پرسنل و مددجویان شرکت کننده درمسابقه عکاسی و فیلمبرداری ازهمدلی در ایام کرونا، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای این دورهمی شبانه خادمین کهریزک بود.

با هماهنگی واحدهای مختلف و برنامه‌ریزی انجام‌شده سعی بر آن شد تا در این چهار شب، به عزیزان خستگی‌ناپذیر کادر پرستاری این پیام منتقل شود  که در کنارتان هستیم و قدر زحمات شبانه‌روزی شمارا در بخش‌های مختلف بستری به‌خوبی می‌دانیم.

در این مدت، همه پرسنل درمانی با عشقی مثال‌زدنی در خدمت به مددجویان از جان‌ودل مایه گذاشتند و اولویت نخست آنان ایجاد آرامش و آسودگی خاطر همه عزیزان بود.  بی‌تردید از محل همین عشق و علاقه خدمت است که با کمترین آسیب، روزها و هفته‌های کرونایی را پشت سر گذاشتیم  و مطمئن هستیم که می‌توانیم بر تمامی سختی‌ها غلبه کنیم.

 در پایان دورهمی شبانه پرستاران، به 8 نفر از عزیزانی که در مسابقه تهیه عکس و فیلم با موضوع کرونا در کهریزک شرکت کرده بودند، به‌قیدقرعه جوایز نفیسی اهدا شد.