88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

خانواده های زوج های معلول در دیدار با مدیر آسایشگاه کهریزک ، از درد دل های خود در این روزهای سخت و نفس گیر سخن های فراوان گفتند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در طول سال و در چند نوبت  ، خانواده های زوج های معلول گردهم می آیند تا علاوه بر دیدار با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، مشکلات احتمالی و مختلف در محل زندگی و اشتغال خود را با وی مطرح و گره گشایی لازم را دریافت دارند .

 

دیدار نوروزی در تمامی سالهای گذشته ، دورهمی های شبانه و صرف شام دسته جمعی و دیدار در جشن های مختلفی که در مناسبت های گوناگون برپا می شد ، از جمله این روابط صمیمی و نزدیک زوج های معلول با پدر معنوی کهریزک است .

در سال جاری و با لغو همه گردهمایی ها به دلیل جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا ، متاسفانه این دیدار ها نیز لغو و به آینده ی بدور از هرگونه بیماری موکول گردید .

با این حال و با تصمیم محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ تنی چند از مددکاران اجتماعی همراه با ایشان به خانه های زوج های معلول ساکن در مجتمع مسکونی عمید رفتند تا هم دیداری تازه شده باشد و هم پیگیری های لازم جهت رفع نیازهای احتمالی هر خانواده به عمل آید ، ضمن اینکه بسته های کمک معیشتی اهدایی از طرف مدیر آسایشگاه به همه خانواده ها تعلق گرفت تا کمک حال آنان در این روزها باشد .

دعوت به صبوری و شکیبایی بیشتر برای گذراندن این روزهای سخت ناشی از قرنطینه عمومی ، صدور دستورات لازم جهت برگزاری تفریحات و سرگرمی های مختلف با رعایت همه اصول تعریف شده و در نهایت اظهار امیدواری برای برنامه ریزی جهت دیدار های دوستانه و دسته جمعی در آینده ای نزدیک ، از دیگر نتایج این دیدار پر مهر و صمیمی بود .

مجتمع مسکونی عمید با برخورداری از امکانات رفاهی لازم در ۲۰ واحد مجزا در اختیار زوج های معلولی است که با کار و فعالیت در کارگاه های هنری و سایر واحدهای آسایشگاه و نیز حمایت های همه جانبه از سوی مسئولین مجموعه ، زندگی آرام و آسوده ای را در کنار هم تجربه می کنند .