88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همه امکانات و تجهیزات موجود در اختیار ستاد مدیریت بحران کرونا قرار گرفته است تا  بیماران ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در موج سوم شیوع بیماری کرونا ، به سلامت از آن عبور کنند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با بسیج امکانات موجود و در اختیار گذاشتن سالن فیزیوتراپی و نیز مسجد به ستاد مدیریت بحران کرونا ، این ستاد آماده مقابله اساسی با موج سوم شیوع کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

 

دکتر حمیده پورفهیم جانشین ستاد مدیریت بحران کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام این خبر ، تصریح کرد :

همانطور که در کل کشور ، مسئولین بهداشتی به شدت درگیر مهار شیوع بیماری کرونا و درمان بیماران هستند ، ما نیز در آماده باش کامل هستیم تا با کمترین عارضه از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم .

دکتر پورفهیم اضافه کرد :

متاسفانه موج سوم شیوع کرونا همانند گامی دیگراز اپیدمی جهانی، علیرغم تمهیدات لازم  به آسایشگاه نیز راه یافته است که منجر به درگیری تعدادی از کارکنان و نیز بخش های بستری مدد جویان می شود .

وی با اشاره به سایر تمهیدات لازم نیز گفت :

در روزها و هفته های پیش رو به فصل سرما می رسیم و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک مشکلات دوچندان شود . تهیه لباس و کاور های مناسب پرستاران و کارکنان ، به کارگیری از امکانات و تجهیزات موجود و رعایت شیوه نامه های جدید ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ، از دیگر اقدامات انجام شده در چند روز گذشته بوده است .

دکتر پورفهیم کمبود تجهیزات و ملزومات مورد نیاز را از چالش های جدی این روزهای پیش روی ستاد خواند و گفت :

از عموم هم میهنان و مقامات بهداشتی می خواهیم با در اختیار قرار دادن انواع تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در این امر خطیر به ما کمک کنند . دستگاه های اکسیژن ساز ، انواع دارو ، دستکش لاتکس و فریزری ،  ماسک و گان یکبار مصرف و چکمه ، ملحفه و پارچه برای تولید لباس مددجویان ، پتو و روتختی ، مواد ضد عفونی کننده و شوینده و دیگر مایحتاج عمومی ، نیازهای اساسی و فوری ما در این روزهای سخت است ، ضمن آنکه بدلیل تهویه اتاق های مددجویان نیاز مبرم به تعداد زیادی هواکش و 3 دستگاه یو وی (UV) برای گندزدایی محل اقامت بیماران داریم .

جانشین ستاد مدیریت بحران کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک تأکید کرد :

همانطور که ما رسالت نجات جان بیماران و جلوگیری از ابتلا سایر مددجویان آسایشگاه را عهده دار هستیم ، استدعا داریم تا توانمندان جامعه و نیز مسئولان مختلف نیز به ما کمک کنند تا بتوانیم در انجام این رسالت موفق عمل نماییم .