88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کارشناس بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک با استمداد از خیرین جامعه برای تأمین ملزومات بهداشتی  ، از همگان دعوت کرد در مبارزه با بیماری کرونا مسئولین این مجموعه را یاری نمایند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; کارشناس بهداشت آسایشگاه ، اولویت نخست مبارزه با بیماری کرونا را تأمین ملزومات بهداشتی اعلام کرد و گفت :

در حال حاضر انواع محلول های ضد عفونی کننده و شوینده ها مورد نیاز فوری بخش های بستری مددجویان است تا محیطی عاری از هرگونه آلودگی را در مجموعه شاهد باشیم .

 

مهدیه آبنیکی با اشاره به سایر نیازهای فوری بهداشتی و درمانی نیز گفت :

پوشینه در سایزهای مختلف ، ملحفه و انواع پارچه برای دوخت لباس مددجویان از دیگر ملزوماتی است که در تأمین آن نیاز به مساعدت هرچه سریعتر خیرین جامعه داریم .

آبنیکی افزود : در بخش پرستاری از بیماران ، ماسک و گان یکبار مصرف ، دستکش لاتکس و اسپری های ضد عفونی کننده بیشترین حجم ملزومات مصرفی را به خود اختصاص داده است که در تأمین آن نیز با چالش های جدی مواجه هستیم .

کارشناس بهداشت آسایشگاه بار دیگر با دعوت از خیرین و نیکوکاران در تأمین ملزومات مورد نیاز ،  از آنان خواست تا با انجام این رسالت خداپسندانه یار و یاور مسئولین بهداشتی و درمانی کهریزک باشند .