88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

قلب‌های ایرانیان در هر جایی از این کره خاکی که باشند ، به یاد وطن ، به نام وطن و به یاد نیازمندان جامعه خویش می تپد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با اهدا هزینه های سفر و گردشگری جمعی از جوانان وطن به آسایشگاه خیریه کهریزک ، نیات پاک این گرامیان عملی شد .

 

این گروه که متشکل از جوانان ایرانی ساکن گوانگ‌ژو چین هستند و همه ساله برای دیدار با خویشاوندان و گردشگری به وطن باز می گردند ، کلیه موجودی صندوق سفر و گردشگری خود را برای خرید اقلام غذایی مددجویان کهریزک اختصاص دادند تا گامی موثر در رونق سفره این عزیزان برداشته شود .

حسن بلالی عضو ایرانی این گروه گردشگری در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار کهریزک ، اعلام کرد :

مدتی است که در وطن اصلی خویش ساکن شده ام و تا کنون امکان بازگشت به چین فراهم نشده است . جمعی از دوستان من که هم اکنون ساکن گوانگژو چین هستند و به دلیل محدودیت های موجود نتوانستند برای سفر و گردش سالانه به وطن بازگردند ، اجازه دادند تا موجودی صندوق امسال جهت خرید مایحتاج غذایی بیماران به کهریزک اهدا شود شاید برگ سبزی باشد تحفه درویش .

این جوان نیکوکار در پاسخ به پرسشی که چرا کهریزک را مقصد این کار خیر خود قرار دادید ، گفت :

در بازگشت به چین ، رسید پرداخت مبالغ اهدایی به کهریزک را به عنوان سندی ماندگار به دوستانم نشان خواهم داد تا به آنان بگویم هزینه های سفر امسال به بهترین مکان ممکن برای نگهداری از بیماران  سپرده شد تا کمک حال سالمندان کشور باشد

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از این جوانان ایرانی که دغدغه نیازمندان وطن را دارند ، برای یکایک این عزیزان زندگی آرام و آسوده ای را در هر جایی از این کره خاکی که هستند ، آرزومند است .