88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت متولیان حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) ، ضیافت شام معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک برپا شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; دفتر تعاون مومنین حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) با اهدا ملزومات طبخ غذا ، معلولین جوان آسایشگاه خیریه کهریزک را به ضیافت شام دعوت کرد .

 

حبیب احمدی از خادمین دفتر تعاون مومنین آن حرم مطهر با اعلام خبر فوق ، اظهار داشت :

از جانب خیر محترمی که همیشه با این دفتر همکاری صمیمانه ای دارد ، اعلام شد ایشان قصد دارند نذر خود را به صورت یک وعده غذا برای مومنین ادا نمایند که ما آسایشگاه خیریه کهریزک را به وی پیشنهاد دادیم .

احمدی افزود : با استقبال این خیر مهربان که نمی خواهند نامی از ایشان برده شود ، ملزومات مورد نیاز طبخ غذا خریداری و تحویل مسئولین آسایشگاه شد تا یک وعده غذای جمع زیادی از مددجویان آن مرکز آماده و ادای نذر وی به نحو احسن انجام شود .

این خادم حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) خطاب به همه مومنان که قصد ادای نذورات خود را دارند ، گفت :

دفتر تعاون مومنین حرم مطهر آمادگی دارد تا با هماهنگی خیرین ، نذورات آنان را به بهترین شکل ممکن ساماندهی و تقدیم مراکز خیریه نماید.

شایان ذکر است در حال حاضر 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی می کنند که کلیه هزینه های جاری این مرکز توسط خیرین و نیکوکاران تأمین میگردد. عمده هزینه های کهریزک شامل تهیه سه وعده غذای روزانه ، لباس و ملحفه ی مورد نیاز بخشها ، پوشینه و دارو بوده که مستلزم مساعدت همه جانبه نیک اندیشان جامعه است.