88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مستند تلویزیونی ((محاکات)) کاری از مریم نوابی نژاد با رویکرد نگاهی به قصه زندگی مردمان مختلف از جمله سالمندان و معلولین کهریزک به روی آنتن شبکه دو سیما می رود .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با حضور عوامل سازنده مستند اجتماعی ((محاکات)) در جمع هنرمندان معلول و سالمند کهریزک ، کار تهیه و ساخت این برنامه تلویزیونی آغاز شد .

 

این برنامه مستند که قرار است از اوایل اسفند ماه بر روی آنتن شبکه دو سیما برود ، نقل قول و زندگی افراد مختلف از جمله سالمندان و معلولین کهریزک را از زبان خودشان به مخاطب بازگویی می کند .

مریم نوابی نژاد کارگردان مستند تلویزیونی محاکات در گفتگو با خبرنگار کهریزک ، اظهار داشت :

محاکات فرهنگ گوش دادن به قصه زندگی افراد مختلف جامعه است بگونه ای که بدون کم و کاست قصه آنان از زبان خودشان تعریف می شود .

نوابی نژاد با بیان اینکه در دل هر قصه قطعاً یک اتفاق ، دغدغه یا مسیر اجتماعی وجود دارد ، افزود :

ما در صدد محتوا سازی هستیم، چیزی که جای آن امروز در تلویزیون خالیست و تلاش خواهیم کرد تا با اتکاء به داستان‌های واقعی ، محصولات فرهنگی مدرن تولید و پخش نماییم .

وی با نگاهی به حضور عوامل سازنده مستند فوق در آسایشگاه خیریه کهریزک نیز گفت :

در این برنامه تأکید خواهد شد که اگر بسترهای مناسب برای کشف استعدادهای افراد در مراکز نگهداری مهیا باشد ، میتوان این استعداد ها را بارور و به نحو چشمگیری مدیریت کرد.

کارگردان مستند تلویزیونی محاکات با دعوت از عموم بینندگان برنامه های اجتماعی به تماشای این برنامه ، بر ارتقاء تولیدات فرهنگی برای بالابردن سطح فرهنگ عمومی جامعه تأکید کرد