88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آفتابی دوباره درجشن  تولد سالمند آسایشگاه خیریه کهریزک البرز طلوع کرد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ؛ جشن تولد مجید درخشان در دومین روز سرد زمستانی به همت جمعی از مسئولین ساختمان لاله ،  مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی سالمندان مرد برگزارشد.

 

یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن عشق و علاقه  به سالمندان هدیه دادن است که بهبود کیفیت زندگی درسالمند را به دنبال دارد ، لذا در این روزهای کرونائی که تکراری بودن روزها و شبها در سراسر جامعه به چشم می خورد با صلاحدید کارشناسان هنر ، ورزش و روانشناس مرکز لاله جشن تولد مجید درخشان با حضور مدیر مرکز و جمعی از مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد .

برگزاری جشن به همراه خرید کیک و هدیه ای هرچند کوچک گرمی عشق و همراهی را در یک روز سرد زمستانی بر دل و جان این سالمند نشاند .

موهای سفید سالمندان را که می بینیم می دانیم که  ما نیز روزی پیر می شویم و  سفیدی موها را تجربه می کنیم  و دستهایمان  چروک و سوی چشمانمان کم می شود و تنها  همدلی جوان تر ها با سالمندان می تواند دلی را شاد کند.

لذا در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به بهانه های مختلف سعی برآن است که حس نشاط و شادی به سالمندان هدیه شود تا در روزهای کرونائی هم طعم تنهائی را نچشند و بدانند که نشان لیاقت بر پیشانی آنان همان خطهای ساده بر صورتشاناست که نسل جوان را به  عشق ورزی وا می دارد.

این جشن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد و با گرفتن عکسهای یادگاری ساعاتی شاد  برای سالمندان رقم زد .