88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

یار وفادار و بی نام و نشان کهریزک ، سپاسگزار خداوندی است که اجازه می دهد دوست خوبی برای پدران و مادران کهریزکی باشد و خود نیز در این راه به اوج رضایت می رسد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ یار بی نام و نشان کهریزک در حالیکه هنوز دو ماه به عید نوروز باقیمانده است ، از هم اکنون با تأمین لباس های عید جمع زیادی از پدران و مادران این خانه بزرگ ، در صدد بر آمده است تا این عزیزان همچون دیگر افراد جامعه با لباس های جدید خود به استقبال بهار طبیعت بروند .

 

وی که حاضر نیست حتی یادگاری کوچکی از کهریزک را به منزل ببرد ، سپاسگزار خداوندی است که به او اجازه داد تا شاید شادی آفرین جمعی از دردمندان و نیازمندان واقعی جامعه باشد .

یار عاشق پیشه و مهربان مددجویان در گفتگوی کوتاهی به خبرنگار کهریزک گفت :

خدای من شاهد است که برای جلب رضایت پدران و مادران عزیزم تلاش کردم تا بهترین و مناسب ترین نوع جنس را فراهم کنم . حتی برای فرزندان خودم هم از این جنس انتخاب و ارسال کردم تا فرقی بین آنان و این بندگان خدا نباشد .

این هم وطن دلسوز و متعهد شهرمان در پایان نیز گفت :

آمده ام تا بمانم . آمده ام تا دوست خوبی برای بیماران باشم و اگر خدا خواست آنها هم مرا به دوستی بپذیرند و انشاءالله که خداوند به من و ما و همه توفیق خدمت دهد در کنار بیماران بمانیم تا احساس تنهایی و بی کسی نکنند ، شاید از این راه فردایی بهتر در انتظار آنان و حتی خود ما باشد .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک  با ادای احترام به یار شایسته این خانه بزرگ که شادی آفرین جمع زیادی از مددجویان شده است ، توفیقات روز افزون وی و همه درد آشنایان جامعه را که به نحوی در زندگی بخشی به خانواده بزرگ کهریزک در تلاشند را از خداوند متعال مسئلت دارد.