88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با برقراری آرامش نسبی و در یکصدمین نشست ستاد بحران کرونای آسایشگاه خیریه کهریزک ، تمهیدات لازم برای مواجهه احتمالی با موج چهارم شیوع بیماری کرونا اتخاذ شد  .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با آماده سازی و تجهیز دو بخش بستری ، ستاد بحران کرونای آسایشگاه خیریه کهریزک خود را آماده مواجهه با موج جدید شیوع بیماری کرونا می کند . قرنطینه پرسنل کادر پرستاری و برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان و مددجویان آگاه ، از دیگر اقدامات این کمیته در روزهای اخیر است..

 

دکتر حمیده پورفهیم جانشین ستاد بحران کهریزک با اعلام این خبر ، افزود :

با برقراری آرامش نسبی ، بسیاری از فعالیت های مددجویان با اعمال تدابیر لازم از سر گرفته شده است . با این حال معتقدیم هر روز باید در آماده باش کامل باشیم تا در صورت بروز هرگونه اتفاق ناخوشایندی ، با کمترین آسیب از آن مرحله نیز عبور کنیم .

دکتر پورفهیم بیان داشت : در آستانه گرامیداشت روز مادر و نیز روز پدر قرار داریم ، مطمئناً آن دسته از مادران و پدران سالخورده ای که خانواده یا بستگانی دارند چشم انتظار دیدار عزیزان خود در این روزها خواهند بود که برای این امر نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است .

جانشین ستاد بحران کهریزک با استمداد از خیرین برای حفظ سلامت مددجویان هم گفت :

نصب دستگاه های اکسیژن ساز و ساکش مرکزی برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند از نیازهای اساسی کهریزک است، ضمن اینکه انواع دارو ، لوازم پزشکی یکبار مصرف ، وسایل پانسمان و ملحفه و پوشک از دیگر ملزوماتی است که نیکوکاران جامعه می توانند با تهیه آن در درمان و حفظ سلامتی مددجویان ، مسئولین این مجموعه خیریه را یاری نمایند .