88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور غلام حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ، از مقام والای مادران شهید ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور هیأتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ، به مقام والای آن دسته از مادرانی که فرزندان دلبندشان در راه دفاع از خاک مقدس کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل گردیده و هم اکنون به دلیل کهولت سن در آسایشگاه خیریه کهریزک بستری هستند ، ادای احترام شد .

 

در این دیدار ، معاون مدیر کل استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری  تکریم خانواده شهدا بویژه مادران سالخورده آن مردان همیشه سرافراز وطن را رسالت خود دانستند و بر پیگیری و رفع نیازهای مراقبتی و درمانی آنان تأکید کرد .

غلامحسین نصراله مادران سالخورده شهدا را یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد :

بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به رفع مشکلات خانواده شهدا است و ما امروز در آسایشگاه خیریه کهریزک هستیم تا علاوه بر ادای احترام به این گرامیان ، در رفع نیازهای اساسی آنان کوشش نماییم .

وی با اشاره به نیازهای فراوان درمانی و نگهداری از مادران سالخورده شهیدان نیز گفت :

اطلاع کافی داریم که تیم پزشکی و پرستاری آسایشگاه در سرویس دهی مناسب برای نگهداری شبانه روزی نور چشمان وطن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ، خیرین و نیکوکاران را سرمایه های همیشگی جامعه دانست و از تلاش های مسئولین و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در فراهم نمودن موجبات رفاه و آسایش سالمندان قدردانی کرد .