88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در دیدار مدیران انجمن ورزشی موی تای از آسایشگاه خیریه کهریزک ، بر ضرورت حمایت مستمر در تأمین هزینه‌های زندگی مددجویان تحت پوشش این مرکز خیریه تأکید شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مدیران ورزش حرفه‌ای موی تای ،  دیدار محدود و صمیمی میهمانان ورزشکار با جمعی ازسالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

 

در این دیدار ، جواد نصیری رئیس انجمن ورزشی موی تای ایران ، خدمت به محرومین جامعه را وظیفه همگانی بویژه ورزشکاران دانست و بر رفع نیازهای اساسی مراکز خیریه تأکید کرد .

وی با ابراز خرسندی از این حضور ، گفت :

پاداش انسان های بزرگ و شرافتمندی که خادم بیماران دردمند جامعه هستند را تنها خدا می تواند به آنان عطا نماید و چه پاداشی بزرگ‌تر که همان  عاقبت بخیری است که نصیب این انسان ها می شود .

نصیری بیان داشت : انشاالله که خداوند به ما هم کمک کند تا در همین مسیر قرار بگیریم و انسان بودن به معنای واقعی کلمه را درک کنیم .

وی سلامتی را بهترین هدیه خداوند دانست و گفت :

گاهی اوقات آنقدر غرق در روزمرگی های خود می شویم که فراموش می کنیم صاحب بهترین و زیباترین نعمت های الهی هستیم اما وقتی فرصتی مهیا می شود تا به خانه دردمندان جامعه بیاییم ، تازه به خود می آییم و متوجه می شویم که صاحب چه ثروت بزرگی هستیم و از آن بی خبریم .

این مدیر ورزشی اظهار امیدواری کرد با بهبود وضعیت فعلی و رفع محدودیت‌های اعمال شده ، بتوانند همراه با سایر ورزشکاران در دلجویی از بیماران و کمک به وضعیت زندگی آنان پیش‌قدم شوند .