88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با همت خیرین و در تعطیلات نوروزی ، سبد کالای خانواده های تیم مراقبت در منزل آسایشگاه، به درب منازلشان ارسال شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با اولویت خانواده های کم برخوردار و به جهت حمایت از معلولینی که عضو تیم مراقبت در منزل آسایشگاه هستند ، سبد کالای عیدانه آنان تهیه و تحویل گردید .

این سبد کالا که شامل گوشت، انواع حبوبات، برنج، روغن و مواد شوینده است، توسط خیرین همیشه همراه آسایشگاه تهیه و تقدیم این عزیزان شد.

دکتر حمیده پورفهیم مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه ، حمایت از خانواده های عضو این تیم را از وظایف مهم خود و همکاران دانست و گفت : با وجود تنگناهای مالی، خیرین و حامیان آسایشگاه به یاد عزیزان معلول ما در منازلشان هستند و در تهیه اقلام مورد نیاز نهایت همکاری را با ما داشتند .

وی تصریح کرد : به دلیل اینکه نمی خواهیم در وضعیت کنونی خانواده های عضو تیم به آسایشگاه مراجعه نمایند ، این سبد های کالا به مرور به درب منازل افراد ارسال گردید .

دکتر پورفهیم افزود : آن دسته از خانواده هایی که تا کنون سبد کالای آنان آماده نشده، به مرور این مهم توسط خیرین انجام و در اولین فرصت ممکن مشمول دریافت سبد کالا می شوند .

مدیر تیم مراقبت در منزل با تقدیر از کلیه خیرینی که در تهیه این سبد کالا یار و یاور آسایشگاه بودند، حمایت از خانواده های تیم مراقبت در منزل را وابسته به حمایت خیرین و نیکوکاران دانست و از همه این گرامیان دعوت به همکاری با کهریزک کرد .