88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با فعالیت های مختلف در حوزه اطلاع رسانی ، توزیع بروشور و ملزومات مورد نیاز ، ستاد پیشگیری از آنفلوآنزا به مقابله با این بیماری خطرناک رفت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با همکاری واحد امور اجتماعی و پرستاری ، ستاد پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا به مقابله با این بیماری و گسترش آن در بخشهای بستری بویژه سرای سالمندان رفت .

 

معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با اعلام این خبر ، یادآور شد :

از اولین ساعات شیوع بیماری آنفلوآنزا و گسترش آن در سطح کشور، همکاران واحد مددکاری با همکاری سایر واحدهای آسایشگاه از جمله واحد پرستاری ، اطلاع رسانی و سایر اقدامات لازم را در برنامه کاری خود قرار داد .

جعفری راد اضافه کرد :

از رسالت های عمده مددکاران در حوادث غیر مترقبه و ناگهانی ، آگاهی بخشی است و از آنجا که سالمندان با توجه به شرایط خاص جسمانی نیازمند مراقبت های ویژه ای هستند، این آگاهی بخشی در دستور کار همکاران ما قرار گرفت تا کمترین آسیبی متوجه عزیزان سالمند ما به هنگام حضور ملاقات کنندگان و عموم بازدیدکنندگان در بخش های بستری نگردد.

جعفری راد با اشاره به تمهیدات لازم در این حوزه نیز گفت : در مرحله نخست ، با اطلاع رسانی و توزیع بروشور در خصوص نحوه انتقال این بیماری به سالمندان ، مراجعه کنندگان را از خطرات جدی ابتلاء سالمندان به آنفلوآنزا  آگاه کردیم . پس از آن با توزیع ماسک و دستکش از آنان خواستیم تا تدابیر لازم از جمله رعایت فاصله مناسب ، عدم دست دادن و روبوسی با عزیزان سالمند را رعایت نمایند .

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه از عموم همشهریان عزیز و ملاقات کنندگان گرامی دعوت کرد با رعایت نکات بهداشتی ، پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری را در آسایشگاه خیریه کهریزک در برنامه همیشگی خود داشته باشند تا کوچکترین آسیبی به عزیزان مددجو بویژه سالمندان وارد نگردد.