88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با نصب پرده سینمایی در فضای باز مجموعه ، از این پس مددجویان می توانند برنامه‌های مختلف را در فضایی پر شور و نشاط دنبال کنند.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک : با افتتاح پرده سینمایی در فضای باز ، مددجویان جوان بلوک ارغوان ، اولین تجربه تماشای برنامه تلویزیونی دورهم، آن هم با پخش دربی پایتخت را به دست آوردند.

در این شب به یاد ماندنی ، در یک سو هواداران پرشور استقلال تهران منتظر راهیابی تیم محبوبشان به مرحله فینال جام حذفی بودند و در سویی دیگر طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس خواهان پیروزی در این بازی و امیدوار به فتح دومین جام قهرمانی در فصل جاری به تشویق تیم محبوب خود می پرداختند.

در نهایت با پایان بازی و برد تیم استقلال در ضربات پنالتی ، هواداران این تیم خوشحال و دوستداران تیم پرسپولیس مغموم به بخش های محل اقامت خود بازگشتند.

جدای از نتیجه حاصل شده در این بازی ، ابتکار جالب و مثمر ثمر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک بود که با نصب این پرده سینمایی و پشتیبانی فنی تا پایان برنامه ، شور و نشاط را تقدیم مددجویان جوان کرد و حال و هوای آنان را در این روزهای خاص و محدود به شرایط قرنطینه عمومی تغییر داد.

از این پس و در مقاطع مختلف ، مددجویان جوان می توانند برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی مورد علاقه خود را در پرده سینمایی به ابعاد ۲ در ۴ متر تماشا و از دورهمی های گوناگون بهره مند شوند

همچنین با برنامه ریزی انجام شده از سوی روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ، مقرر گردید تا فیلم های سینمایی در حال اکران و یا فیلم های درخواستی عزیزان مددجو بر روی همین پرده سینمایی در نوبت های مختلف فراهم و پخش گردد.