88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با هدف تبیین سیاست‌های کلی مرکز،.اصلاح روش های اجرایی و اتخاذ تصمیمات جدید در خصوص مسائل جاری ، شورای هم اندیشی مدیران گروه های آموزش مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با حضور مدیران گروه های آموزش، مراقبت سالمندان، مددکاری، روانشناسی و به ریاست دکتر فریبرز بختیاری ، نشست مشترک هم اندیشی مدیران گروه مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

دعوت به بارش افکار در طرح ها و پیشنهادات مطروحه، برگزاری دوره های پودمانی و آموزش داوطلبان با اولویت نخست، بررسی وضعیت نرم افزار های آموزشی دانشجویان، ایجاد جلسات توجیهی برای داوطلبان رشته مددکاری اجتماعی و لزوم جذب اساتید برتر با تأمین امکانات لازم، از جمله پیشنهادات طرح شده در این نشست بود .

دکتر فریبرز بختیاری قائم مقام مرکز علمی کاربردی کهریزک با تأکید بر تربیت دانشجویان کارآمد، اظهار داشت :

کسب مهارت‌های کافی برای دانشجویان امری ضروری است، با این حال باید توجه داشته باشیم که در تربیت نیروی انسانی پرداختن به مقوله انسانیت و مثمر ثمر بودن افراد تربیت شده برای جامعه امری محتوم به حساب می آید .

وی با تأکید بر رفع مشکلات سامانه اینترنتی دانشگاه، گفت :

بر اساس تغییر رویکرد آموزش بدلیل شیوع بیماری کرونا ، نیاز به حمایت های مختلف از دانشجویان بیش از پیش احساس می شود . در همین راستا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، امیدواریم  نظر مساعد دانشگاه جامع علمی کاربردی در برقراری کلاس های عملی را جلب نموده تا بتوانیم حداکثر اطلاعات مورد نیاز دانشجویان را به ایشان منتقل نماییم .

دکتر بختیاری اضافه کرد : شرایط فعلی باعث خدشه دار شدن وضعیت آموزشی دانشجویان بویژه در مباحث مربوط به آموزش های عملی است که امکان سنجی تغییر رویکرد ها در دستور کار قرار دارد .

قائم مقام مرکز علمی کاربردی کهریزک رایزنی های متعدد با مراکز خدمات دهنده و خدمات گیرنده سلامت سالمندان را مورد تأکید مجدد قرار داد و گفت :

عدم توجه کافی به بحث آموزش های کاربردی ، محدودیت های قانونی و اقتصادی و سایر تنگنا های موجود باعث گردیده تا همچنان پتانسیل بزرگی به عنوان الگوی سلامت سالمندان کمتر مورد توجه مراکز مختلف باشد .در پایان این نشست ، لزوم جذب اساتید برتر با تأمین امکانات لازم جهت ارتقاء سطح آموزش دانشجویان مورد تأکید تمامی اعضاء قرار گرفت .