88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مراسم تجلیل از نویسندگان ماهنامه کهریزک در آسایشگاه خیریه کهریک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک: مراسم تجلیل و تقدیر از نویسندگان ماهنامه کهریزک با حضور دکتر حسن احمدی مدیر مسئول ماهنامه کهریزک، حمید قبادی دانا مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک، دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز و دبیر بهداشت روان ماهنامه، فاطمه السادات محمدی معاون اجرایی ماهنامه و جمعی از نویسندگان ماهنامه در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

دکتر حسن احمدی مدیر مسئول ماهنامه کهریزک ضمن تشکر از نویسندگان مقالات ماهنامه در این باره گفت: امروز ماهنامه کهریزک جایگاه بسیار مهمی در بین نخبگان علمی کشور پیدا کرده و این موفقیت را مرهون و مدیون زحمات شما نویسندگان هستیم که با ارائه و درج مقالات علمی و تخصصی، زمینه را برای استقبال هرچه بیشتر افراد جامعه از ماهنامه کهریزک را فراهم کردید.

مدیر مسئول ماهنامه کهریزک تصریح کرد: اعتبار ماهنامه کهریزک به درج مطالبی است که نیازهای جامعه را در بر می گیرد و به آگاهی از موضوعات مهمی از قبیل اتیسم، سندروم داون، بیماری ام اس و همچنین دوران سالمندی کمک شایانی می کند. مفتخرم که اعلام کنم از مجموع مقالات چاپ شده مجله کهریزک در یک سال گذشته بیش از 100 مقاله متعلق به آسایشگاه کهریزک استان البرز است که نسبت به قبل رشد چشمگیری داشته است و این از سطح سواد و تحصیلات عالی کارکنان مجموعه بزرگ کهریزک نشات می گیرد. در پایان از زحمات مدیریت دلسوز آسایشگاه خیریه کهریزک البرز و همچنین نویسندگان همیشه پای کار ماهنامه صمیمانه تشکر می کنم و در ادامه مسیر آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم.

حمید قبادی دانا مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک ضمن تقدیر و تشکر از نویسندگان ماهنامه گفت: همه ما می دانیم که یکی از بحث های مهمی که در حوزه پژوهش می تواند موجب رشد دانش افراد جامعه شود، توزیع دانش در علوم مختلف برای همگان است که می تواند در بالا بردن سطح کیفی زندگی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. یکی از منابع نشر و توزیع آگاهی، چاپ نشریات است که به لطف خدا با چاپ ماهنامه کهریزک، پرسنل آسایشگاه کهریزک استان البرز، همواره نقش خود را در نشر آگاهی عمومی ایفا کرده و نقش پررنگی در تهیه و گردآوری مطالب مورد نیاز این ماهنامه داشته اند.

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در پایان بیان داشت: ماهنامه کهریزک از رتبه بسیار بالایی در کشور برخوردار است. اینکه طبق آمار در سال های گذشته و در سال جاری  مقالات بسیاری از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در ماهنامه به چاپ رسیده نشان از نبوغ و بار علمی بسیار ارزشمند کارکنان مجموعه بزرگ کهریزک است که البته موجب خوشحالی و مسرت است. ضمن تشکر و خدا قوت امیدوارم این رویه رو به رشد ادامه دار باشد.

لازم به ذکر می باشد در ابتدای مراسم علیرضا چاواری مدیر روابط عمومی کهریزک استان البرز گزارش جامعی از آمار و کیفیت مقالات درج شده در ماهنامه کهریزک را ارائه داد ودر پایان نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از نویسندگان ماهنامه کهریزک تقدیر و تشکر شد.

گفتنی  است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 850  نفر سالمند ، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.